نوشته شده توسط : کاردوک

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از پارک فناوری پردیس، اینوتکس‌پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم‌های خلاق و نوآور از شهرها و استان‌های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده‌های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها، استارتاپ‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص می‌شوند و در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده هر شهر برای حضور در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ دعوت می‌شود.

در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش‌شتابدهیِ مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و … به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌های نهایی را خواهند داشت.

برگزیدگان نهایی رقابت‌های اینوتکس پیچ، ضمن بهره‌مندی از جوایز نقدی، امکان بهره‌مندی از تسهیلات اعتباری پنج میلیارد ریالی که با حمایت پست‌بانک ایران برای توسعه‌ی کسب‌وکار آن‌ها تدارک دیده شده است را خواهند داشت،  این تسهیلات با نرخ ترجیحی و طبق رویه معمول بانکی به تیم‌های برگزیده اینوتکس پیچ اعطا خواهد شد.

ثبت‌نام استارتاپ‌ها در این رویداد رایگان بوده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ می‌توانند به سایت www.pitch.inotex.com مراجعه کنند.

 

⬅️ اینوتکس‌پیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم‌های خلاق و نوآور از شهرها و استان های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور برگزار می شود.
⬅️ طی این رقابت ها استارتاپ های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص خواهند شد و در ادامه از استارتاپ های برگزیده‌ی هر شهر، به منظور حضور در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی همزمان با نمایشگاه اینوتکس 2022 دعوت به عمل می آید. در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ی پیش-شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و … را به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت های نهایی را خواهند داشت.

 

منبع: ارائه تسهیلات پنج میلیارد ریالی به استارتاپ‌های شرکت‌کننده در رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ



:: برچسب‌ها: ارائه تسهیلات پنج میلیارد ریالی به استارتاپ‌ها ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

مراسم رونمایی از صدور هوشمند کارت بازرگانی بدون دخالت عامل انسانی ظهر دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ با حضور سيدرضا فاطمی امين وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. وزیر صنعت معدن و تجارت در این مراسم گفت: با هوشمندسازی صدور کارت بازرگانی دیگر امکان صدور و تمدید کارت بازرگانی بدون پرداخت مالیات وجود ندارد.

به موجب راه اندازی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند (cscs.chambertrust.ir) اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند به صورت الکترونیکی جهت صدور و تمدید کارت بازرگانی اقدام کنند.

 

منبع: رونمایی از سامانه صدور هوشمند کارت بازرگانی بدون دخالت عامل انسانی



:: برچسب‌ها: رونمایی از سامانه صدور هوشمند کارت بازرگانی بدون دخالت عامل انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

جلوگیری از ضرر مالی برای هر بنگاه اقتصادی حیاتی است. ضرر مالی می‌توانند همیشه در کمین انواع کسب و کارهای خصوصی و دولتی قرار گیرد. از این رو افرادی که موسس کسب و کاری هستند، بی شک در خطر انواع ضررهای مالی قرار دارند. آمارها در مورد میزان موفقیت یک کسب و کار در یک یا دو سال اول متفاوت است، اما واضح است که مشاغل بیشتری در مقایسه با مشاغل باقی مانده در چند سال اول شکست می‌خورند. برای دریافت مشاوره کسب و کار جهت جلوگیری از ضررهای مالی احتمالی از مرکز کاردوک کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه جلوگیری از ضرر مالی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

 منبع: جلوگیری از ضرر مالی | اقدامات لازم برای پیشگیری از ضرر مالی

 



:: برچسب‌ها: جلوگیری از ضرر مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید کنسرو ماهی برای راه اندازی خط تولید کنسرو ماهی نوشته می شود. از مهم ترین منابع پروتئین برای انسان، پروتئین های حیوانی تامین شده از طریق آبزیان است. ماهی های مختلف دارای ترکیبات غذایی مهم شامل چربی ها، ویتامین ها و مواد معدنی با ارزش می باشند که مجموع آن ها در کنار هم باعث حفظ و تامین سلامتی انسان می گردد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از ارزش تغذیه ای بسیار بالای ماهی اطلاع دارند، شروع کسب و کار با عنوان کنسرو ماهی می تواند سود و بازدهی خوبی را برای تولید کننده به همراه داشته باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با طرح تولید کنسرو ماهی آشنا شویم.

برای دریافت مشاوره در زمینه طرح تولید کنسرو ماهی از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: طرح تولید کنسرو ماهی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید کنسرو ماهی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

جواز کسب خرازی به چه کسانی اعطا می‎‌شود؟ امروزه تنوع شغلی درجامعه به گونه ای است که فرد می تواند بنا به سلیقه و علاقه خود مشغول به کار در رشته‌های مختلف شغلی شود. اما برای کار در اکثر رشته‌های شغلی می‌بایست ابتدا جواز کسب دریافت شود. جواز کسب سندی است که اطلاعات کامل فرد متقاضی و واحد صنفی او در آن ذکر شده و در واقع مجوز فعالیت او در آن رشته شغلی به حساب می‌آید.  در ادامه قصد داریم در خصوص نحوه دریافت جواز کسب یکی از رسته‌های شغلی با عنوان فروش لوازم خرازی توضیحات مفصلی را خدمت‌تان ارائه دهیم، با ما همراه باشید و برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب خرازی به چه مدارکی نیاز دارد؟

 



:: برچسب‌ها: جواز کسب خرازی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

جواز کسب فروش لوازم بهداشتی و آرایشی به چه کسانی اعطا می‎‌شود؟ امروزه تنوع شغلی درجامعه به گونه ای است که فرد می تواند بنا به سلیقه و علاقه خود مشغول به کار در رشته‌های مختلف شغلی شود. اما برای کار در اکثر رشته‌های شغلی می‌بایست ابتدا جواز کسب دریافت شود. جواز کسب سندی است که اطلاعات کامل فرد متقاضی و واحد صنفی او در آن ذکر شده و در واقع مجوز فعالیت او در آن رشته شغلی به حساب می‌آید.  در ادامه قصد داریم در خصوص نحوه دریافت جواز کسب یکی از رسته‌های شغلی با عنوان فروش لوازم آرایشی و بهداشتی توضیحات مفصلی را خدمت‌تان ارائه دهیم، با ما همراه باشید و برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: جواز کسب فروش لوازم آرایشی

 

 



:: برچسب‌ها: جواز کسب فروش لوازم آرایشی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

در هر سازمان و یا اُرگانی این مسئله پیش می‌آید که افراد و حتی مدیران زمان‌هایی را دچار احساس بی انگیزگی شوند. از این رو ایجاد انگیزه در کارکنان بسیار مهم است، چرا که هر چقدر کارکنان و اعضای تیم‌ها از انگیزه بالاتری برخوردار باشند، سرعت عمل و راندمان کاری‌شان بالاتر می‌رود. همچنین این مهم ارتباط مستقیمی با پیشرفت شرکت‌ها خواهد داشت. اما ایجاد انگیزه با پاداش دادن و باج دادن تفاوت دارد، در ادامه به شرح روش های کاربردی جهت ایجاد انگیزه ارائه داده ایم. برای دریافت مشاوره کسب و کار کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ایجاد انگیزه در کارکنان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان | راه های افزایش انگیزه کارکنان در محل کار

 

 



:: برچسب‌ها: ایجاد انگیزه در کارکنان ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

عارضه یابی سازمانی ، واحدهای تولیدی و حتی صنایع کوچک برای ماندگاری در بازار رقابت لازم و ضروری است. تغییر رویه و بهسازی عناصر سازنده با شرایط جدید شاید در نظر اول سخت و هزینه بر باشد، اما توجه داشته باشید که بدون عارضه یابی شما در حال اتلاف بخشی از ثروت و ارزش افزوده تان هستید. بنابر همین موضوع بسیاری از صاحبان بنگاه‌های صنعتی کوچک و بزرگ به دنبال افرادی مجرب هستند تا بتوانند این اصلاحات را ترتیب دهند. مشاوران مرکز کاردوک توانایی مطالعه و ارائه راهکار جهت بهینه سازی را دارند. در ادامه به بخش هایی که عمدتا موجب کاهش عملکرد می شوند اشاره کرده‌ایم.

برای دریافت مشاوره عارضه یابی سازمانی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: عارضه یابی سازمانی | ضرورت عارضه یابی بنگاههای اقتصادی

 



:: برچسب‌ها: عارضه یابی سازمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید انواع لوستر برای راه اندازی یکی از قدیمی ترین تولیدات در ایران می باشد. کار کردن در زمینه لوستر سازی نیازمند دقت و سلیقه بسیار زیادی است، چراکه لوستر ترکیبی از صنعت و هنر می باشد. تولیدات لوستر در کشور ایران دارای بیش از 50 سال سابقه و شهرتی جهانی می باشد و نشان دهنده ذوق و سلیقه ایرانیان است. این صنعت در کشور ما یکی از صنعت های موفق می باشد که به دلیل معروف بودن در سراسر جهان، می تواند در نوع خودش پربازده باشد. در ادامه این مطلب به طرح تولید انواع لوستر پرداخته ایم.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

منبع: طرح تولید انواع لوستر

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید انواع لوستر ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

پردرآمدترین شغل ها در هر جای دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همه ما لازمه قبل از ورود به دانشگاه دنبال یک لیست از مشاغل پر درآمد باشیم، اینگونه یک چشم اندازی از آینده زندگی کاری خود به دست می آوریم. این چشم انداز در جهت‌دهی به مسیر شغلی شما کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود راه درستی برای انتخاب شغل مورد علاقه خود پیدا کنید. در ادامه به برخی از آشناترین مشاغل پردرآمد پرداخته‌ایم. برای شروع کار با سرمایه کم کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه یافتن پردرآمدترین شغل ها در ایران می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908  تماس بگیرید.

 

منبع: پردرآمدترین شغل ها در ایران

 

 



:: برچسب‌ها: پردرآمدترین شغل ها در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح فروشگاه هایپر زنجیره ای محصولات غذایی چیست ؟ شبکه های فروشگاهی صنایع غذایی در تمامی کشورها متناسب با نیاز و میزان توسعه‌یافتگی در اشکال  مختلف وجود دارند بررسی آماری فروشگاه‌های زنجیره در جهان و ایران نشان از توسعه‌ای این فعالیت‌ها را دارد يكي از مهم‌ترین شاخص‌های ارائه‌شده  در اين زمينه نسبت سرانه جمعيت موجود يك كشور به تعداد هايپرماركت هاي موجود فروشگاهی  با بيش از 2000 متر مربع مساحت در يک كشور می‌باشد. مطالعات انجام‌شده نشان می‌دهند كه تعداد سوپرمارکت‌ها در كشورهاي جهان در سال 2018 به بیش از 38 هزار رسیده است این درحالی است که  در اروپا در سال 2010 تنها 15 هايپرماركت به ازای هر یک‌میلیون نفر جمعيت وجود داشت .این روند رو به رشد فروشگاههای هایپر غذایی در جهان به دلیل مزیت های اقتصادی ادامه دار می باشد و در ايران نیز  با توجه به جمعيت بیش  از 80 ميليون نفر  در سال 1400  تعداد  266 پروانه کسب مرتبط  صادر شده است که شامل  تعداد 113 هايپرماركت زنجیره‌ای و فروشگاه زنجیره‌ای همگن می باشد که نشانگر  روند روبه تزاید این فعالیت در کشور است.

طرح  احداث فروشگاه  هایپر زنجیره ای محصولات غذایی

 

منبع: طرح فروشگاه هایپر زنجیره ای محصولات غذایی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح فروشگاه هایپر زنجیره ای محصولات غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید دزد گیر خودرو برای تولید قطعه ای در جهت حفاظت بیشتر خودرو نوشته می شود. دزد گیرها از لوازم حفاظتی می باشند که برای ایمنی بیشتر در خودرو ها و وسایل نقلیه نصب می گردند. طرح راه اندازی خط تولید دزد گیر خودرو نیازمند این است که ابتدا تولید کننده تمامی جوانب امر را بسنجد و در نهایت اگر متناسب با سرمایه او بود و بازدهی داشت، اقدام به راه اندازی خط تولید نماید. در ادامه این مقاله قصد داریم طرح توجیهی تولید دزدگیر خودرو را ارائه کنیم.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

منبع: طرح تولید دزد گیر خودرو



:: برچسب‌ها: طرح تولید دزد گیر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

بسیاری از مشاغل از بازاریابی تلفنی برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند. هر بنگاهی که در زمینه خرید و فروش فعالیت کند معمولاً از تماس تلفنی برای گرفتن سفارش و فروش محصولات و خدماتش استفاده می‌کند. همچنین برخی از قرارهای تجاری با مشتریان بزرگ نیز از طریق بازاریابی تلفنی صورت می‌گیرد. اگر شما هم اصول بازاریابی تلفنی را بدانید می توانید با از آن درآمد های بزرگی کسب کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره کسب و کار می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: بازاریابی تلفنی | بهترین روش های بازاریابی تلفنی را بشناسید



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید پمپ بنزین خودرو به منظور تولید انواع پمپ برقی خودرو نوشته می شود. یکی از اجزای اصلی در خودرو هایی که سوخت اصلی آن ها بنزین است و با بنزین کار می کنند، پمپ بنزین خودرو می باشد. پمپ بنزین خودرو قطعه ای کوچک است که برای پمپاژ بنزین از درون باک و انتقال آن به موتور خودرو، کاربرد دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با طرح تولید پمپ بنزین خودرو بیشتر آشنا شویم. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی خود کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

منبع: طرح تولید پمپ بنزین خودرو

 

 

 

معرفی محصول | طرح تولید پمپ بنزین خودرو

خودروهایی که با بنزین کار می کنند، برای ذخیره سوخت باک دارند. برای اینکه ماشین و خودرو توانایی حرکت داشته باشد، باید سوخت از قسمت باک به قسمت موتور برسد. پمپ بنزین خودرو یکی از قطعاتی است که در درون باک ماشین قرار می گیرد و وظیفه پمپاژ بنزین از باک به درون موتور را بر عهده دارد.

پمپ بنزین خودرو از قطعه های حیاتی در ماشین هایی با سوخت بنزینی می باشد که در صورتی که عملکرد خوبی نداشته باشد، موتور خودرو نیز به درستی کار نخواهد کرد. چراکه بنزین از باک به موتور منتقل نمی شود و به دلیل عدم احتراق، خودرو خاموش می شود. شما در هر جایی که هستید برای اطلاع از طرح تولید پمپ بنزین خودرو می توانید با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

معمولا پمپ بنزین خودروهایی با سوخت بنزین، یک قطعه یکپارچه هستند. از مهم ترین کاربرد های پمپ بنزین خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ایجاد فشار در جریان سوخت به واسطه پمپاژ کردن بنزین
  • فیلتر بنزین
  • ارسال سوخت و بنزین به سمت موتور

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید انواع پمپ بنزین خودرو

کد آیسیک به معنای سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع می باشد. از کد گذاری برای شناسایی هویت کالا، قطعات، مدارک و اموال و … استفاده می شود. مطابق با این سیستم در ادامه به کد آیسیک مرتبط با صنعت تولیدی انواع پمپ بنزین خودرو اشاره کرده ایم :

  • کد آیسیک پمپ برقی خودرو : کد 3190412448
  • کد آیسیک پمپ بنزین برقی خودرو : کد 3190512381
  • کد آیسیک پمپ گازوییل برقی خودرو : کد 3190512384
  • کد آیسیک پمپ شیشه شوی خودرو  : کد 3190512449
  • کد تعرفه گمرکی پمپ بنزین برقی خودرو : کد 84133090 و کد 84099190

محل قرار گرفتن پمپ بنزین خودرو

پمپ بنزین خودرو یک قطعه یکپارچه می باشد که به طور کامل درون مخزن سوخت قرار می گیرد. برای اینکه سوخت درون سیلندرهای موتور تزریق گردد، باید از فشار بالایی برخوردار باشد. چرا که در اثر کم بودن فشار و پاشش سوخت، عمل احتراق در خودرو به درستی انجام نمی شود.

پمپ بنزین خودرو فشار لازم برای پمپاژ بنزین به درون سیلندرهای خودرو را ایجاد می کند. یکی از علت هایی که پمپ بنزین خودرو کاملا درون بنزین قرار می گیرد، این است که کاملا در تماس با بنزین باشد و حتی اگر در حین روشن بودن طولانی مداوم ماشین، گرم و داغ شد بتواند به کمک دمای بنزین، کاهش دما داشته باشد. از طرفی دیگر با قرار گیری پمپ بنزین خودرو درون باک و داشتن تماس مستقیم با بنزین، در نهایت صدای کم تری را تولید می کند.

لازم است اشاره ای نیز داشته باشیم که برخی از پمپ بنزین های خودرو، درون مخزن قرار نمی گیرند و با توجه به طراحی که دارند بر روی بلوک سینلدر و در مسیر بنزین قرار می گیرند.  شما در هر جایی که هستید برای اطلاع از طرح تولید پمپ بنزین خودرو می توانید با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

آیا پمپ بنزین خودرو ها از کار نیز می افتد؟

ممکن است پمپ بنزین خودرویی به دلیل سوختن از کار بیفتد. از دلایل سوختن پمپ بنزین خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • داغ شدن بیش از حد پمپ ( علت داغ شدن بیش از حد پمپ بنزین خودرو، پائین آمدن بیش از اندازه سطح بنزین است.)
  • سوختن فیوز پمپ بنزین
  • استفاده از سوخت نامرغوب
  • استفاده از سوخت حاوی آلودگی در باک

اجزای تشکیل دهنده پمپ بنزین خودرو | طرح تولید پمپ بنزین خودرو

پمپ بنزین خودرو یک قطعه یکپارچه می باشد که درون خود دارای اجزای متفاوتی است. در ادامه به اجزای تشکیل دهنده پمپ بنزین خودرو اشاره کرده ایم :

  • استکانی
  • فیلتر سیمی
  • بدنه سوپاپ
  • واشر های زیر سوپاپ
  • سوپاپ
  • دیافراگم
  • نگهدارنده الستیک آبندی روغن
  • واشر
  • آبندی روغن
  • فنر برگردان دیافراگم
  • بدنه اصلی پمپ
  • واشر
  • اهرم پایین کشنده
  • واشرها
  • شیطانک
  • خار محور
  • محور شیطانک
  • پیچ دیافراگم
  • گیره استکانی

نحوه عملکرد پمپ بنزین خودرو

پمپ بنزین خودرو دارای دو عدد سوپاپ و دیافراگم می باشد. روی میله سوپاپ، یک استوانه خارج از مرکز قرار گرفته است. یک بازوی شیطانک به وسیله این استوانه، قابلیت حرکت به سمت چپ و راست را دارد. با حرکت این بازو به سمت چپ و راست، صفحه چرمی قرار گرفته در قسمت وسط پمپ که اصطلاحا به آن پرده دیافراگم گفته می شود نیز به سمت پایین حرکت می کند. شما در هر جایی که هستید برای اطلاع از طرح تولید پمپ بنزین خودرو می توانید با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

با حرکت دیافراگم به سمت پائین، دریچه ورودی بنزین باز شده و عمل مکش بنزین از باک به داخل دیافراگم انجام می شود. با بازگشت دیافراگم به محل ابتدایی خود، بنزین از دریچه خارج می گردد. این چرخه بارها و بارها در زمان روشن بودن خودرو تکرار می شود.

انواع پمپ بنزین خودرو

پمپ بنزین خودرو دارای دو نوع مکانیکی و برقی است. در خودروهایی با سیستم سوخت رسانی انژکتوری از پمپ های برقی و در خودروهایی با سیستم سوخت رسانی کاربراتوری از پمپ های مکانیکی استفاده می شود.

مزایای پمپ بنزین برقی خودرو

ممکن است پمپ بنزین معمولی خودرو در روزهای گرم تابستان با اختلال همراه باشد. برای جلوگیری از ایجاد این مشکلات، در حال حاضر از پمپ های بنزین برقی به جای پمپ های بنزین معمولی استفاده می گردد. در ادامه به مزایای پمپ بنزین برقی خودرو اشاره کرده ایم :

  • پمپ بنزین های مکانیکی متناسب با موتور خودرو ها و توان ها طراحی و استفاده می شوند.
  • پمپ بنزین های برقی خودرو با نصب شدن در نزدیکی باک، از حرارت موتور و داغ شدن محافظت می شوند.
  • پمپ بنزین های برقی قابلیت نصب بر روی شاسی را دارد؛ به این معنی که در صورت خرابی می توان آن را با قطعه نو دیگری جابه جا کرد.
  • پمپ بنزین های برقی بلافاصله پس از روشن شدن خودرو شروع به کار کردن می کنند و عمل سوخت رسانی را به موتور انجام می دهند. در واقع این دسته از پمپ بنزین های خودرو مرتبط با سرعت موتور کار نمی کنند.
  • پمپ بنزین های مکانیکی هر چه دور موتور آرام تر باشد، دارای بازدهی بالاتری نیز هستند؛ در حالی که میزان بازدهی پمپ بنزین های برقی در تمامی دورهای موتور ثابت است.

برای مشاهده سایر طرح ها و پروژه ها به طرح توجیهی صنعتی های نوشته در کاردوک مراجعه نمایید.

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  طرح‌ها و واحدهای

برای تهیه طرح تولید پمپ بنزین خودرو و سایر طرح توجیهی ها در زمینه های مختلف می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. از جمله خدمات مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • تهیه و مشاوره طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ثبت نام در سامانه بهین یاب
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • راه اندازی و اجرای پروژه های صنعتی و خدماتی
  • کمک به تامین نیروی انسانی نصب، راه اندازی ماشین آلات و تاسیسات عمومی طرح
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای دریافت مشاوره در زمینه طرح تولید پمپ بنزین خودرو از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: طرح تولید پمپ بنزین خودرو



:: برچسب‌ها: طرح تولید پمپ بنزین خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

همه ما نیاز به مهارت مذاکره داریم. مذاکره و گفت و گو هیچ وقت از زندگی بشر جدا نشده است. از همین رو چه در محیط کاری و چه در محیط زندگی شخصی، باید با مهارت مذاکره و تغییر شرایط به نفع خود آشنا باشیم. مهارت‌های مذاکره مهم‌ترین و اصولی‌ترین راهکارهای گفت و گو و حل و فصل مسائل در کسب و کارها به شمار می آیند. به خصوص اگر افراد در زمینه تجارت فعالیت می‌کنند، مهارت‌های مذاکره می‌تواند به عنوان عامل مهمی در پیروزی آن‌ها به حساب آید. در مذاکرات حرفه‌ای آن کسی برنده می‌شود که با اصول اصلی و حرفه‌ای مذاکره با رقیب آشنا باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهارت مذاکره می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 منبع: مهارت مذاکره

 

 

 

مهارت مذاکره

شما در هر جایگاهی باشید به مهارت های مذاکره نیاز دارید. حتی اگر یک فروشنده ساده لباس و یا کتاب باشید، باید بتوانید با مشتری‌های خود مذاکره کنید. برخی فکر می‌کنند مذاکره فقط در برج‌های تجارت در آمریکا صورت می‌گیرد که همگی پشت میزها و صندلی‌های مارک دار نشسته‌اند و در مورد جا به جایی ارقام تریلیون دلاری بحث می‌کنند! اما اینطور نیست. همین که شما بتوانید یک خودکار را با ترفندهایی خاص به فروش برسانید و مشتری خود را راضی کنید، یعنی از مهارت مذاکره استفاده کرده‌اید. برای روشن شدن این مطلب شما را با اصولی اساسی در این رابطه آشنا خواهیم کرد. برای خواندن سایر مقاله های کاردوک کلیک کنید.

 

مذاکره چیست؟

مذاکره نوعی بحث است که برای حل و فصل اختلافات و دستیابی به توافق بین دو یا چند نفر، استفاده می‌شود. به طور کلی، مذاکره‌ای منجر به سازش می‌شود که هر یک از طرفین به نفع همه افراد درگیر، امتیاز اعطا کنند.

مذاکرات اغلب در محل کار اتفاق می‌افتد و ممکن است بین همکاران، ادارات یا بین کارمند و کارفرما نیز رخ دهد. افراد حرفه‌ای ممکن است در مورد شرایط قرارداد، زمان بندی پروژه، جبران خسارت و موارد دیگر مذاکره کنند. مذاکرات مشترک و مهم است، بنابراین درک چگونگی بهبود مهارت‌های مذاکره به شما کمک می کند تا علاوه بر حفظ منافع خود، فرصت های بیشتری برای بهبود وضعیت تان ایجاد بکنید. پیشنهاد می‌شود مقاله اصول نامه نگاری را نیز بخوانید.

انواع مذاکره در موقعیت های مختلف

نتیجه هر مذاکره‌ای در دو دسته برد- برد یا برد- باخت قرار می‌گیرد. می‌توانید با توجه به نوع مذاکره روند جلسات را به سمت برد- برد ببرید. بهترین نتیجه در یک مذاکره نتیجه برد-برد هست، چرا که سود هر دو طرف را تضمین می‌کند و اینگونه پایبندی به قرارداد و سودهای آتی را نیز در پی خواهد داشت.

مذاکرات توزیعی

این نوع مذاکره زمانی به کار می‌رود که منابع محدودی در دسترس باشد، به نحوی که هر یک از طرفین با دریافت بیشتر از سهم طرف مقابل می‌کاهند. در چنین موارد هر یک تلاش دارند تا با گرفتن سهم بیشتر سود بالاتری نصیب‌شان شود. در چنین مواردی با مذاکره برابر ساز تلاش بر این است که به نوعی سهم هر دو طرف یکسان شود.

مذاکرات یکپارچه

در مذاکرات یکپارچه که به آن برد-برد هم گفته می‌شود، تلاش بر این است که سهم سود هر دو طرف به یک اندازه باشد. روند این نوع مذاکرات زمان بیشتری را سپری خواهد کرد، اما نتیجه به همراه رضایت هر دو طرف خواهد بود. اهمیت رضایت طرفین شرط اولیه مذاکرات یکپارچه است.

مذاکره با مدیر یا صاحب کار

هر کسی برای ورود به بازار کار و حداقل کسب تجربه های اولیه نیاز به مهارت مذاکره با مدیر را دارد. این نوع مذاکره برای بسیاری از جویندگان کار استرس زا است و گاه فرد برای دریافت جایگاه شغلی تصمیم به نادیده گرفتن برخی حقوق اولیه خود نیز می‌شود. در حالی که با داشتن مهارت مذاکره با مدیر می‌توانید حتی توانایی کلامی خودتان را به مدیر مربوطه نشان دهید و جایگاه کاری بیابید که به دنبالش رضایت شغلی به همراه داشته باشد.

مذاکره و صحبت با همکاران

امروزی بسیاری از پروژه ها نیاز به همکاری دو یا چند نفر دارد. هر یک از اعضا باید حداقل توانایی برای انتقال مفاهیم و مسائل حین کار را به همکاران خود داشته باشند. این گونه می‌توانند به صورت  یک تیم عمل کرده و نتیجه‌ای با کیفیت بالا بگیرند.

 

بهبود مهارت مذاکره با چند راهکار ساده

مهارت مذاکره | به دنبال آن بروید

فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید و یا هدفتان چیست، سعی کنید که برای بهتر شدن و کسب موفقیت خودتان زمینه و بستر آن را فراهم کنید. مهم نیست که به چه شیوه‌ای آن را عملی می‌کنید. مذاکره می‌تواند به حرفه شما از هر طریق کمک کند. بنابراین سعی نکنید از مذاکره و گفت و گو فرار کنید بلکه آن را برای بهبود روند کاری خود و پیشرفت در وضعیت مالی کسب و کارتان به کار ببرید.

آماده باشید

قدرت آماده سازی کامل را نباید دست کم گرفت. از قبل، هرگونه تحقیق لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که زمان مذاکره فرا رسیده است. همچنین با یک همکار یا یک عضو خانواده یا دوست قابل اعتماد تمرین کنید. آماده بودن به شما کمک خواهد کرد که همه پایه‌ها را تحت پوشش قرار دهید و همچنین می‌تواند اعتماد به نفس شما را نیز تقویت کند.

مهارت مذاکره | همیشه صداقت نشان دهید

اگر در حال مذاکره هستید نشان می‌دهد که به ایجاد و ساخت اعتماد بین همکارانتان اهمیت ویژه‌ای قائل هستید. بنابراین، همیشه در طول هر تعامل حرفه‌ای با صداقت رفتار کنید. این امر هم در هنگام مذاکره و هم بعد از آن باید مورد توجه قرار گیرد. نظرتان را بگویید و اجازه دهید که دیگران هم نظرشان را اعلام کنند. در مذاکره باید تقابل و تعامل دو طرف صورت بگیرد و شما نباید دیکتاتوری مأبانه نظر خود را اعلام کنید.

مهارت مذاکره | اشتباهات زیادی انجام دهید

دقیقاً مثل هر چیز دیگری، با کسب تجربه، در مذاکره نیز بهتر و بهتر خواهید شد. در طول مسیر اشتباهات زیادی خواهید کرد. این خطاها به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چه چیزی در صنعت و برای مشتریانتان بهتر است. سبک اصولی و خاص مذاکره خود را از طریق آزمایش و خطا پیدا خواهید کرد.

مهارت مذاکره | مکث کنید

بسیاری از افراد وقتی عصبی هستند سریعتر صحبت می‌کنند. بنابراین وقتی که حرف‌های خود را زدید اجازه دهید طرف مقابل هم صحبت‌هایش را به اتمام برساند. هرگز در مذاکرات وسط صحبت‌های دیگران نپرید چون ممکن است از بحث اصلی منحرف شوید و کار به جای باریک بکشد.

به یاد داشته باشید که همیشه فردا وجود خواهد داشت

اگر در یک روز قرار مذاکره با همکاران و یا مدیران خود را داشتید و مذاکره خوب پیش نرفت، یادتان باشد اصرار نکنید که همه فرآیند کار را در یک روز انجام دهید. می‌توانید زمان دقیق دیگری را برای مذاکره تعیین کنید و آن را ادامه دهید. مطمئن باشید در روز بعد ایده‌ها و نظرات با یکدیگر هماهنگ‌تر خواهد شد.

سؤالات خوبی بپرسید

شما می‌توانید با پرسیدن سؤالات روند مذاکرات را از حالت یکنواخت خارج کنید. سؤالاتی که احتمالاً می‌توانند پاسخ‌های مفیدی را به دست آورند، بپرسید. سعی کنید سؤالاتی را بپرسید که به جای پاسخ «بله و یا خیر» به صورت تشریحی به شما پاسخ دهند. از این رو روحیه تحلیلی کار بالا می‌رود و می‌توانید به نتایج بهتری برسید.

برقراری ارتباط درست

در هر کسب و کاری که هستید باید بتوانید با همکارانتان ارتباط خوبی برقرار کنید. تعامل راز اصلی موفقیت در مذاکرات است و بدون آن نمی‌توانید جریان مذاکرات خود را به صورت دقیق و هدفمند به انجام برسانید. فراموش نکنید که ارتباطات اصولی باعث افزایش تعامل در کارهای گروهی خواهد شد. از این رو به ارتباطات خود با دیگران در محیط کاری اهمیت دهید.

برای مرحله اجرا برنامه‌ریزی کنید

مذاکرات باید ادامه پیدا کنند. از این رو باید بتوانید مذاکرات را بعد از مرحله انجام به اجرا درآورید. یعنی نتایج حاصل از مذاکرات را باید بتوانید به صورت عملی به اجرا درآورید. رها نکردن آن یعنی اینکه شما می‌خواهید برای پیشرفت کار خود و افزایش راندمان کاری همکارانتان اوضاع را بهتر کنید. از این رو باید برای مرحله اجرا برنامه‌ها و اهدافی را تعیین و مشخص کنید. یادتان باشد مذاکره در صورتی می‌تواند اثرگذار باشد که شما بتوانید نتایج آن را به صورت دقیق و هدفمند اجرا کنید.

 

کوتاه سخن اینکه…

مهارت‌های مذاکره در تجارت خود را بهبود بخشیده و یاد بگیرید و به دنبال این باشید که مذاکرات شما چه تأثیری در انتخاب مشتریانتان دارد. از این رو بهتر است سبک خاصی برای مذاکره خود ایجاد کنید تا بتوانید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و در جهت منافع مشترک تیم و یا شرکت‌تان حرکت کنید. با دریافت مشاوره کسب و کار مهارت های ارتباطی خود را پرورش دهید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهارت مذاکره می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

 

سؤالات متداول در خصوص مهارت مذاکره

چرا باید مذاکره را یاد بگیریم؟

ما باید مذاکره را یاد بگیریم و باید مذاکره کنیم چرا که زندگی ما سراسر ارتباط و مذاکره است، ما در خانه و خانواده روزانه در حال مذاکره هستیم، در محیط کار با همکار، رئیس و مشتری در حال مذاکره هستیم، یادگیری اصول مذاکره می‌تواند به ما کمک کند سریعتر و بهتر به خواسته‌ها و حقوق خودمان برسیم. اما مهم ترین کاربرد آن در ارتقای توانایی فروش شماست، برای آشنایی با مهارت های لازم برای فروش کلیک کنید.

چگونه باید مذاکره خود را به خوبی آغاز کنیم؟

با ارائه بهترین پیشنهادات می‌توانید این کار را انجام دهید. روشی که طبق آن مذاکرات تجاری را آغاز می‌کنید، بر کل فرایند، از پیشنهاد اولیه تا توافق نهایی تأثیر می‌گذارد. یک شروع خوب باید شامل بیان کامل، زبان بدن مناسب، استفاده درست از واژه‌ها، ارائه پیشنهادهای قابل اجرا و یک پایان خوب است. در واقع شروع خوب خود به خود منجر به پایان خوب خواهد شد.

 

منبع: مهارت مذاکره



:: برچسب‌ها: مهارت مذاکره ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب جهت ثبت درخواست تسهیلات طبق برنامه تولید و اشتغال سال ۱۴۰۰ (بند الف تبصره ۱۸) اقدام کنند. جهت ثبت نام در سامانه بهین یاب کلیک کنید.

 

منبع: اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی

 

 

محورهای پرداخت تسهیلات

الف) تكميل طرح های نيمه تمام صنعتی و معدنی

ب) توسعه واحدهای موجود (بازسازی و نوسازی)

ج) تامين سرمايه در گردش برای واحدهای فعال صنعتی و معدنی


شرايط عمومی متقاضی

1) دارا بودن جواز تاسيس معتبر از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای متقاضيان مناطق برخوردار با پيشرفت فيزيکی بالای 70 درصد و مناطق کمتر برخوردار با پيشرفت فيزيکي بالای 30 درصد.

2) برنامه توسعه واحدهای موجود (بازسازی و نوسازی):
دارابودن يکی از مجوزهای پروانه بهره برداری، گواهی فعاليت صنعتی و يا کارت شناسایی معتبر برای متقاضيان استفاده از تسهيلات بازسازی و نوسازی.

3) برنامه تامين سرمايه در گردش:
دارابودن يکی از مجوزهای پروانه بهره برداری، گواهی فعاليت صنعتی و يا کارت شناسایی معتبر برای متقاضيان استفاده از تسهيلات سرمايه در گردش

 

شرايط تسهيلات

1) اولويت اصلی پرداخت تسهيلات با آن دسته از متقاضيان است که عمدتاً دارای مشکلات نقدينگی بوده و از لحاظ ظرفيت توليد ، دانش فنی، توان مديريت و بازار ، مشکلی که مانع راه اندازی يا افزايش توليد باشد، نداشته و با دريافت اين تسهيلات قادر به راه اندازی سريع، انجام نوسازی و بازسازی لازم و تثبيت و يا افزايش توليد و اشتغال باشند.
همچنين ميزان تسهيلات قابل پرداخت به هر بنگاه‏ اقتصادی، براساس نياز واقعی بنگاه و تأييد کارگروه استاني خواهد بود.

2) مدت زمان برای سرمايه در گردش يک سال و برای سرمايه ثابت (دوره مشارکت و تنفس حداکثر 2 سال و برای دوره بازپرداخت حداکثر 5 سال) مجموعا حداکثر 7 سال است.

منبع: درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت

 

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در زمینه خدمات بهین یاب می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی



:: برچسب‌ها: اعطای تسهیلات به طرح های نیمه تمام ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طبق قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان که در سال 1398 صادر شد، بانک مرکزی مکلف است مشخصات تمامی دارندگان دستگاه های کارت خوان را به اداراه مالیاتی تحویل دهد. اما از آنجا که تعداد ابزار پرداخت‌ها بسیار زیاد است تا به حال اجرای این قانون به تعویق افتاده . بدین وسیله تمامی دارندگان دستگاه های پرداخت موظف هستند جهت تشکیل پرونده به اداره مالیات مراجعه نمایید. رئیس امور مالیاتی اعلام کرد که این تشکیل پرونده صرفا جهت سازماندهی اطلاعات مودیان هست و هیچ مودی ملزم به پرداخت مالیات بیش از یک بار نخواهد بود.

اجرای این قانون منجر به هوشمند سازی نظام مالیاتی خواهد شد. موضوعی که در نامه وزیر اقتصاد هم به آن اشاره شده بود. لازم به ذکر است که مودیان تنها ظرف دو هفته فرصت تشکیل پرونده الکترونیکی و ارائه مشخصات خود به اداره امور مالیاتی را دارند و کسانی که نخواهند تشکیل پرونده دهند، دستگاه های پرداخت (پوز) آن‌ها توسط بانک مرکزی قطع خواهد شد. جهت ثبت نام در سامانه امور مالیاتی کلیک کنید.

منبع: شبکه خبر

 

برای دریافت مشاوره در زمینه امور مالیاتی از کارشناسان کاردوک می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: الزام به تشکیل پرونده مالیاتی صاحبان دستگاه پرداخت



:: برچسب‌ها: الزام به تشکیل پرونده مالیاتی دارندگان دستگاه های پرداخت ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید سوسیس و کالباس برای راه اندازی کارخانه های تولید این فرآورده های گوشتی می باشد. از حمله محصولاتی که از گوشت های خرده شده گوساله و یا مرغ تولید می گردد، سوسیس و کالباس است که توانسته جایگاه خود را در سبد غذایی مردم نیز به دست آورد. با توجه به استقبالی که مردم از فرآورده های گوشتی شامل سوسیس و کالباس می کنند، در صورتی که تولید کننده این محصولات کیفیت را مبنای کار خود قرار دهند، به سود خوبی خواهند رسید. در ادامه قصد داریم اطلاعاتی پیرامون طرح تولید سوسیس و کالباس ارائه دهیم.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

منبع: طرح تولید سوسیس و کالباس

 

 

 

خط تولید سوسیس و کالباس | طرح تولید سوسیس و کالباس

سوسیس کلمه ای با ریشه فرانسوی می باشد که جزء اصلی تشکیل دهنده آن، گوشت چرخ کرده می باشد. برای تولید سوسیس و کالباس علاوه بر گوشت، از چربی، ادویه، نمک و دیگر گیاهان معطر استفاده می شود.

پس از ترکیب مواد اولیه سوسیس و کالباس، آن را را معمولا داخل پوششی قرار می دهند. در گذشته از روکش های طبیعی همچون روده حیوانات استفاده می شد، اما هم اکنون جنس روکش های پلاستیکی معمولا از نوعی پلاستیک است.

به منظور نگهداری طولانی مدت سوسیس و کالباس ها به آن ها مواد نگهدارنده اضافه می شود تا تاریخ انقضای طولانی تری داشته باشد.  شما در هر جایی که هستید می توانید برای دریافت مشاوره و تهیه طرح تولید سوسیس و کالباس با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

مواد تشکیل دهنده سوسیس و کالباس | طرح تولید سوسیس و کالباس

سوسیس و کالباس از فرآورده های گوشتی می باشد، به این معنی که بیش از 50 درصد از مواد اولیه آن از گوشت تهیه شده است. در ادامه قصد داریم توضیحاتی پیرامون مواد اولیه سوسیس و کالباس ارائه کنیم.

1.گوشت چرخ کرده

سوسیس ها و کالباس ها متناسب با نوعی که دارند، در ترکیبات خود 40 تا 90 درصد گوشت چرخ کرده دارند. در سراسر جهان برای تولید سوسیس و کالباس از انواغ گوشت حیوانات شامل گوشت خوک، گاو، گوساله، بره، گوسفند، مرغ و بوقلمون استفاده می گردد. البته لازم است اشاره کنیم در برخی از انواع سوسیس ها از گوشت ماهی نیز استفاده می گردد.

2.نمک و ادویه

از نمک با چندین منظور در تولید سوسیس و کالباس استفاده می شود. در وهله اول نمک نوعی طعم دهنده است. در قدم های بعدی در تولید سوسیس و کالباس از نمک به عنوان مواد نگهدارنده، دارا بودن خاصیت ضد باکتریایی، پیونده دهنده ذرات گوشت به یکدیگر و … استفاده می شود.

البته لازم است اشاره کنیم که علاوه بر نمک، در تولید سوسیس و کالباس از دیگر طعم دهنده ها و ادویه ها شامل موارد زیر نیز استفاده می گردد :

  • فلفل
  • دانه خردل
  • پیاز
  • سیر
  • رازیانه
  • زنجبیل
  • و …

طعم سوسیس و کالباس ها از برند های مختلف، وابسته به میزان و فرمول استفاده از ادویه در آن ها متفاوت می باشد.

3.نیتریت ها و فسفات ها | طرح تولید سوسیس و کالباس

در تولید سوسیس و کالباس، از نیترات ها و فسفات ها به عنوان مواد نگهدارنده استفاده می گردد. چراکه دارای خاصیت ضد باکتریایی هستند. از دیگر کاربرد های نیترات ها و فسفات ها در تولید سوسیس و کالباس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نگهدارنده
  • آنتی اکسیدان
  • افزایش دهنده ظرفیت اتصال گوشت به آب
  • حفظ رنگ و طعم سوسیس و کالباس
  • ایجاد رنگ صورتی در گوشت سوسیس و کالباس

4.روکش

پس از تهیه خمیر سوسیس و کالباس با فرمولاسیون مخصوص به کارخانه تولیدی، بایستی که توسط دستگاه پرکن درون روکش قرار داده شوند. خمیرهای سوسیس و کالباس در دو نوع روکش قرار داده می شود:

  • نوع اول روکش های طبیعی : روکش های طبیعی سوسیس و کالباس از روده، معده، مثانه و مری خوک، گوسفند و گاو تولید شده و استفاده می شوند. مزیت استفاده از این نوع روکش این است که مصرف کننده می تواند آن را در زمان استفاده از سوسیس و کالباس جدا نکند.
  • نوع دوم روکش های مصنوعی : روکش های مصنوعی سوسیس و کالباس تشکیل شده از کالژن خوراکی و غیر خوراکی، سلولز، پالستیک، آلژینات، روکش فیبری و … می باشد. مصرف کننده باید قبل از استفاده از سوسیس و کالباس با روکش مصنوعی، آن را از روی محصول جدا کند.

سایر مواد تشکیل دهنده سوسیس و کالباس | طرح تولید سوسیس و کالباس

علاوه بر مواردی که اشاره کردیم، در مواد اولیه سوسیس و کالباس اجزای دیگری به شرح موارد زیر وجود دارد.

  • شیر خشک
  • آرد ها
  • نشاسته
  • پروتئین سویا
  • خرده های نان
  • پودر سیب زمینی و برنج
  • روغن مایع
  • آنتی اکسیدان ها
  • آب
  • شکرها
  • ویتامین c
  • جگر
  • چربی خوک، گاو، گوسفند و مرغ
  • پسته
  • قارچ
  • پنیر

دسته بندی انواع سوسیس

سوسیس ها متناسب با روش پخت و نوع مصرفی که دارند در انوع مختلفی تولید و دسته بندی می شوند. به عنوان مثال یکی از تفاوت هایی که میان سوسیس های مختلف وجود دارد، میزان درصد گوشتی است که در سوسیس استفاده می گردد. در حالت کلی سوسیس ها دارای سه دسته کلی به شرح موارد زیر هستند :

  • سوسیس های پخته
  • سوسیس های خشک
  • سوسیس های تازه

مراحل تولید سوسیس و کالباس | طرح تولید سوسیس و کالباس

در این قسمت قصد داریم به روش و مراحل تولید سوسیس و کالباس بپردازیم :

  • مرحله اول : گوشت مورد نظر درون چرخ گوشت های صنعتی بزرگ قرار داده شده و چرخ می شود.
  • مرحله دوم : دیگر مواد تشکیل دهنده سوسیس و کالباس به مواد اصلی اضافه شده و در همزمان های بزرگی به خمیر یکنواختی تبدیل می گردد.
  • مرحله سوم : خمیر تولید شده در دستگاه های پرکن قرار گرفته شده و در روکش های مورد نظر به فرم دلخواه پر می شوند.
  • مرحله چهارم : سوسیس و کالباس ها متناسب با روش پختی که دارند، یا در هوای خشک و یا در آب می پزند و یا دودی می شوند.
  • مرحله پنجم : در این مرحله محصول نهایی وکیوم و بسته بندی می گردد.

دستگاه ها و تجهیزات خط تولید سوسیس و کالباس

در ادامه به برخی دستگاه های مهم خط تولید سوسیس و کالباس پرداخته ایم.

1. دستگاه فلیکر

از دستگاه فلیکر برای خرد کردن گوشت منجمد استفاده می شود. این دستگاه دارای غلطک خرد کننده ای است که بر روی غلتک چندین تیغه قرار دارد.  بلوک های گوشت منجمد توسط جک پنوماتیکی به سمت غلطک های دستگاه هدایت می شوند و توسط تیغه ها خرد می گردند.

تیغه های دستگاه قابلیت تنظیم دارد و می توان سایز ابعاد ریز کردن گوشت را به کمک آن تنظیم کرد. سرعت برش گوشت ها توسط دستگاه نیز قابل تنظیم می باشد. تمامی قطعات دستگاه تهیه شده از جنس استیل می باشد. شما در هر جایی که هستید می توانید برای دریافت مشاوره و تهیه طرح تولید سوسیس و کالباس با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

2. دستگاه سپراتور

دستگاه سپراتور و یا بادر، به منظور جداسازی بال و گردن از مرغ به کار گرفته می شود. دستگاه سپراتور قابلیت جداسازی استخوان های یک مرغ کامل را دارا می باشد.

کارکرد این دستگاه به این صورت است که دارای سه خروجی برای خروج استخوان، دیگر ضایعات و گوشت مرغ به صورت خمیر را دارد.

3.دستگاه تاملر

تاملر در واقع یک دستگاه همزن بزرگ می باشد. درون این همزمن بزرگ یک تیغه بزرگ نیز قرار گرفته است. گوشت قرمز مورد استفاده در تهیه کالباس درون دستگاه تاملر ریخته می شود و در اثر ایجاد چرخش درون دستگاه، گوشت ضربه دیده و له می شود. به محصول نهایی گوشت عمل آوری شده گفته می شود.

4. دستگاه کاتر

کاتر یا میکسر، از دستگاه های اصلی کارخانه های تولید سوسیس و کالباس می باشد. این دستگاه دارای دو تیغه در مقابل هم می باشد تا بتواند مواد اولیه سوسیس و کالباس را به راحتی با یکدیگر ترکیب نماید.

گوشت همراه با روغن و دیگر مواد اولیه سوسیس و کالباس درون کاتر قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت آماده سازی 280 کیلوگرم مواد اولیه سوسیس و کالباس را در 10 دقیقه دارد. پس از آماده سازی مواد اولیه برای بسته بندی به دستگاه پر کن منتقل می گردد.

5. دستگاه کنتی کاتر

کنتی کاتر در صورتی که همراه با میکسر استفاده شود، جایگزین مناسبی برای دستگاه کاتر می باشد. البته این دستگاه در کنار دستگاه کاتر جهت افزایش کیفیت سوسیس و کالباس تولیدی استفاده می شود.

این دستگاه دارای سرعت بالا، صدای بسیار کم، نداشتن خطر شکستن تیغه به دلیل استفاده از شبکه، از بین بردن غضروف ها و ذرات ریز داخل خمیر سوسیس و کالباس و تاثیر بسیار بالا بر روی طعم محصول نهایی می باشد.

با استفاده از این دستگاه در نهایت سوسیس و کالباس دارای رنگ روشن و بافتی منحصر به فرد خواهد بود.

6. دستگاه پرکن سوسیس و کالباس | طرح تولید سوسیس و کالباس

به کمک دستگاه پر کن سوسیس و کالباس، خمیر و مواد اولیه داخل روکش های مخصوص قرار می گیرد. این دستگاه ها به صورت دیجیتال قابل برنامه ریزی بوده تا در هر محصولی متناسب با کاربردی که دارد، وزن ، تعداد گره و میزان فشار برنامه ریزی شود. شما در هر جایی که هستید می توانید برای دریافت مشاوره و تهیه طرح تولید سوسیس و کالباس با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

خدمات قابل ارایه  کاردوک به  طرح‌ها و واحدهای

برای تهیه طرح تولید سوسیس و کالباس و سایر طرح توجیهی ها در زمینه های مختلف می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. از جمله خدمات مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • تهیه و مشاوره طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ثبت نام در سامانه بهین یاب
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • راه اندازی و اجرای پروژه های صنعتی و خدماتی
  • کمک به تامین نیروی انسانی نصب، راه اندازی ماشین آلات و تاسیسات عمومی طرح
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

منبع: طرح تولید سوسیس و کالباس

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید سوسیس و کالباس ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

صنعت ساختمان با بیش از 1200 زیر گروه فعالیت شغلی یکی از موتورهای محرک تولیدات صنعت و ارائه خدمات در کشور  محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که بخش مسکن حداقل 15درصد اشتغال و 25درصد گردش مالی کشور را به خود اختصاص داده است. رشد ۵۷ درصد گردش مالی جهانی در صنعت ساختمان از ۵۵۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ به ۱۲۷۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ نشان از وزن و تاثیر اقتصادی این حوزه را دارد. در ایران 97درصد محصولات ساختمانی که برای تولید مسکن و ساختمان مصرف می‌شود، قابلیت تولید داخل را دارد و این یک فرصت برای پویا شدن سایر صنایع وابسته به مسکن را فراهم کرده است. در ادامه خلاصه‌ای از طرح احداث مجتمع های صنفی همگن در صنعت ساختمان را شرح داده‌ایم. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی خود کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: طرح مجتمع های صنفی همگن

 

 

 

طرح احداث مجتمع های صنفی | محصولات قابل عرضه در مجتمع

در این مجتمع کلیه مصالح ساختمانی مورد نیاز ساخت‌ و ساز البنیه، ساختمان و پروژه‌های عمرانی به همراه خدمات فنی مرتبط به صورت فیزیکی و مجازی با قابلیت مدیریت متمرکز در تامین و عرضه محصولات ارایه خواهد شد و مجتمع قادر است کلیه مصالح و خدمات مورد نیاز صاحبان و پیمانکاران پروژه‌ها را در طول اجرای کار بصورت برنامه ریزی شده تامین نمایند.

معرفی طرح احداث مجتمع های صنفی همگن

فروشگاه‌های متمرکز و زنجیره‌ای در ابتدا در ایالت متحده آمريكا ایجاد، رشد و توسعه پيدا كردند. فروشگاه‌ها زنجیره‌ای يكی از مهم‌ترین اشكال خرده‌فروشی مدرن هستند كه معمولاً از مشارکت و مدیریت یک فروشگاه مرکزی و چندين شعبه تحت مالكيت، بصورت شبکه‌ای ایجاد می‌شود. تمامی شعب این زنجیره فعالیت‌های خود را تحت نظارت سازمان مركزی هماهنگ می‌سازند؛ این ساختار نقش مؤثری در جهت ساماندهی نظام تامین و توزيع کالاها و ارائه خدمات به مشتریان را ایفا می‌نماید.

ایجاد و گسترش انواع خرده‌فروشی‌های مدرن در اشکال مختلف مجتمع‌های محصولات همگن مانند بازارهای متمرکز قطعه فروشی و مصالح ساختمانی و محصولات غذایی که به شکل بازارهای متمرکز و مدیریت شده باشند، همانند فروشگاه‌های بزرگ روند رو به رشدی را در نظام تامین و توزيع کالاها را در ایران پیدا کرده‌اند. این روند منجر به کاهش خرده فروشی‌های سنتی و فروشگاه‌های کوچک مقیاس شده و بهره وری منابع را با قابلیت مدیریت متمرکز در نظام توزیع افزایش می‌دهد.

 

گروه‌های اصلی کالایی مجتمع

مصالح ساختمانی در واقع ابزار تبدیل فضای طراحی مهندسین معمار، عمران، تاسیسات مکانیک، برق به فضای پباده شده ساختمان می‌باشد. در پلان‌های ساختمانی علاوه بر نمایش مشخصات فنی و هندسه بنا، نوع مصالح مورد نیاز و از پیش تعیین و برآورد می‌شود.  سازه با کاربرد مصالح و تجهیزات ساختمانی مطابق پلان‌ها در کنار یکدیگر مطابق نیازهای زمان و مکانی شکل می‌گیرد. در یک تقسیم بندی کلی مواد، تجهیزات و مصالح ساختمانی به چند گروه بزرگ به شرح زیر تقسیم می‌گردند که تولید، تامین، توزیع، نصب و ارایه خدمات آن‌ها مبنای ایجاد این مجتمع صنفی محصولات ساختمانی می‌باشد.

گروه مصالح ساختمانی فلزی، غیرفلزی و مصالح و مواد ترکیبی؛

  • گروه قطعات، تجهیزات و تاسیسات مکانیکی
  • گروه قطعات، تجهیزات و تاسیسات برقی
  • ابزار و وسایل ساختمانی

 

طرح احداث مجتمع های صنفی | طبقه‌بندی‌های کدهای ISIC محصولات

آیسیک نوعی طبقه‌بندی استاندارد برای فعالیت‌های اقتصادی است. هدف اصلی آیسیک فراهم كردن مجموعه‌ای از رده‌های فعاليتی است. به‌طوری‌که در آن بتوان موجوديت‌های اقتصادی را بر اساس نوع فعاليتی كه انجام می‌گیرد طبقه‌بندی كرد. از اين طبقه‌بندی برای کلاسه بندی  فعاليت‌های صنفی و صنعتی استفاده می‌نمايد.

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. برمبنای استاندارد کدیشن مذکور جدول کدهای صنفی تعریف‌شده در هیئت عالی نظارت بر اصناف و کدهای صنفی تعریف‌شده است که در آن دو رقم اول نشانگر رده صنعتی است که بنگاه درآن فعالیت دارد، رقم سوم نشانگر گروه صنعتی و رقم چهارم نشانگر عنوان اختصاصی رسته فعالیتی است. بخشی از کد آیسیک فعالیت‌های مجتمع صنفی صنعت ساختمان بشرح جدول  ذیل بیان می‌شود.

 

معرفی خدمات و محصولات مجتمع

  • تامین زیر ساخت‌های کامل فروشگاه‌های متعدد محصولات ساختمانی
  • تامین زیر ساخت‌های فیزیکی بخش‌های فنی و تولیدی و انبار
  • رستوران، و کترینگ غذای با امکان تحویل
  • سایت و اپ تحت وب فروشگاه اینترنتی خرید، فروش و توزیع انواع محصولات با شبکه توزیع

طرح احداث مجتمع های صنفی | ضوابط استقرار مجموعه صنفی محصولات ساختمانی

ضوابط مورد استفاده در مجتمع‌های صنفی را می‌توان به دو دسته تقسیم‌بندی نمود. مجموعه ضوابط ومقررات زمان احداث (تغییر کاربری زمین،ضوابط شهر سازی وشهر داری، ضوابط رده‌های زیست محیطی فعالیت‌ها)

  •  به همراه رعایت استانداردهای طراحی و ساخت فضاهای فروشگاهی، کارگاهی، انبار، پارکینگ، کارگاه، سرویس‌های بهداشتی و  امکانات رفاهی مجتمع
  • ضوابط و مقررات زمان بهره‌برداری (پایان کار، مجوزهای صنفی، استانداردها و مجوزهای سامانه مجازی به همراه دستورالعمل‌های داخلی مدیریت مجتمع)

ویژگی‌های سامانه مدیریت و وب‌سایت و اپ فروشگاهی

فروشگاه‌های محصولات ساختمانی به‌منظور به دست آوردن اطلاعات و آسان‌سازی مدیریت انجام فعالیت و تصمیم‌گیری در زنجیره تأمین، عرضه و فروش کالا و محصولات چه در بسترهای فیزیکی و چه در بسترهای مجازی نیازمند شبکه‌ای از اطلاعات سازمان‌یافته هستند. در حقیقت نه سرمایه‌گذاران و مدیران و کارکنان و نه مشتریان زمان کافی برای جستجوی اطلاعات پراکنده و ناقص، به‌ویژه سازمان نیافته را دیگر ندارند.

لذا  برای دستیابی به اطلاعاتی هدف‌دار و سامان یافته به منظور تامین محصولات مورد نیاز بخش ساختمان و فراهم نمودن شرایط تامین سهل  و متمرکز محصولات با استفاده از کانال‌های اطلاع رسانی در زمان و مکان مناسب نیازمند سامانه‌های نرم‌افزاری با ویژگی‌های حرفه‌ای همانند قالب مناسب، کدنویسی اختصاصی، تولید محتوی با کیفیت و مرتبط، ارتقا جایگاه در موتورهای جستجو، درگاه بانکی، ارتباط سیستماتیک با مجموع انبار و حسابداری مجتمع و… امنیت مناسب می‌باشیم.

ظرفیت زیر ساخت های مجتمع

ظرفيت زیر ساخت‌های پروژه براساس مصوبات سایت پلان با توجه به وجود زیر ساخت‌های عمومی پروژه شامل بخش ساختمان، معابر و محوطه و تاسیسات، آب برق و گاز، بخش‌های بهداشتی، نگهبانی  و سایر سازه‌های مکمل بخش تجاری مجتمع به شرح ذیل است؛

  • تعداد فروشگاه‌های تأمین و توزیع کالا           150بنگاه
  • تعداد انبار و کارگاه قابل واگذاری                  40 بنگاه
  • بنگاه‌های رفاهی و تدارکاتی                        8 بنگاه
  • بنگاه حمل و نقل                                       2بنگاه
  • تعداد روز كاری در سال فیزیکی 300 روز – مجازی:360 روز
  • تعداد شيفت كاری در روز: 2 شيفت فیزیکی و 3 شفیت مجازی
  • تعداد ساعت كاری در هر شيفت: 8 ساعت

بررسی بازار

در بررسی نیازسنجی بازار طرح با استفاده از تحلیل موازنه عرضه و تقاضا ناشی از کانون‌های ایجاد تقاضا و براساس شاخص‌های موثر برای تامین مصالح و خدمات پروژه‌های ساختمانی و عمرانی در وضعیت کنونی و پیش بینی در طول پنج سال آتی مشخص می‌گردد.

در حال حاضر در استان تهران با جمعیت بیش از 14 میلیون نفر و  14792 هکتار بافت فرسوده، 3268 بافت پایدار و 43750 هکتار بافت پایدار توسعه شهری به همراه ساخت وسازهای غیرمجاز نیاز به مجتمع‌هایی دارد که بتواند به صورن متمرکز و مدیریت شده سهم کوچکی از ایت بازار گسترده را به مدل‌های نوین در شبکه تامین و توزیع برعهده بگیرد.

 

سرمایه گذاری مورد نیاز طرح احداث مجتمع های صنفی

بر اساس مطالعات انجام شده احداث مجتمع در محل مورد درخواست با ظرفیت 200 بنگاه در سال جاری به همراه تمامی زیرساخت خدمات، تولیدی، اداری، رفاهی و انبار مورد نیاز 650390 میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. نرخ بازدهی سرمایه گذاری بیشتر از 35 درصد بوده و طی 3 سال برگشت سرمایه اولیه خود را خواهد داشت. در ادامه خلاصه‌ای از نیازمندی‌های احداث این واحد ارائه شده است:بدیهی با گذشت زمان و شرایط اقتصادی لازم است مطالعات امکاسنجی بروز رسانی شود.

 

 

 

برای مشاهده سایر طرح ها و پروژه ها به طرح توجیهی صنعتی های نوشته در کاردوک مراجعه نمایید.

خدمات قابل ارایه کاردوک به  طرح‌ها و واحدهای

برای تهیه طرح توجیهی تولید  مجتمع ها  و بازارچه های صتفی  و تهیه  طرح توجیهی هاسایر زمینه های اقتصادی می توانید با کارشناسان تماس بگیرید. از جمله خدمات مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • تهیه و مشاوره طرح توجیهی و امکان سنجی طرح با استفاده از نرم افزار کامفار توسط متخصصین کارآمد مهندسی
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشین آلات، تاسیسات عمومی و طراحی سایت پلان
  • راه اندازی و اجرای پروژه های صنعتی و خدماتی
  • کمک به تامین نیروی انسانی نصب، راه اندازی ماشین آلات و تاسیسات عمومی طرح
  • مشاوره بازاریابی و صادرات محصول با کیفیت به کشورهای دیگر
  • مشاوره اصلاح تکنولوژی، نوسازی و بازسازی واحدهای قدیمی
  • مشاوره ارتقا بهروری بنگاه

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: طرح مجتمع های صنفی همگن

 


:: برچسب‌ها: طرح مجتمع های صنفی همگن ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

آدرس اداره صنعت و معدن استان کردستان چیست؟ بسیاری از کسب و کارها و صاحبان مشاغل برای دریافت خدمات مربوطه، باید به اداره صنایع معادن مراجعه کنند. اما قبل از مراجعه باید بدانید که بسیاری از این خدمات به صورت اینترنتی از طریق سامانه بهین یاب ارائه می‌شود. کارشناسان کاردوک به شما برای دریافت خدمات هر چه بهتر راهنمایی لازم را ارائه می‌دهند.

برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک می‌توانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: صنعت و معدن استان کردستان

 

 

آدرس اداره صنعت و معدن و تجارت استان کردستان

آدرس و اطلاعات مهم در مورد صنعت، معدن و تجارت استان کردستان به شرح زیر می‌باشد:

 
ساختمان شماره 1: خیابان آبیدر، بالاتر از خیابان معراج

ساختمان شماره 2: چهارراه مادر، سازمان صنعت، معدن و تجارت
 
 
شماره تماس:
۳۳۲۸۶۱۸۱
 
 
آدرس ایمیل: krd.info@mimt.gov.ir
 
آدرس وب سایت:  krd.mimt.gov.ir
 
ساعات کاری : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و نیم تا دو نیم (7:45 تا 14:15) و پنجشنبه ها از ساعت (7:45 تا 13:15)

خدمات صنعت و معدن استان کردستان

تمام کسانی که با حوزه صنعت، معدن و تجارت درگیر هستند می‌دانند که این سازمان خدمات بسیاری از گرفتن وام تا ارائه جواز را انجام می‌دهد. مهم‌ترین خدمات صنعت و معدن عبارتند از؛

بررسی و ارائه جواز و پروانه برای طرح‌های صنعتی

ارائه واحدی با امکانات صنعتی در شهرک‌های صنعتی

ارائه وام برای طرح‌هایی با توجیه اقتصادی

ارائه سهمیه مواد اولیه

اعلام آمارهای واحدهای تولیدی و صنعتی

و….

خدمات الکترونیکی صنایع معادن

سازمان صنایع، معادن و تجارت (صمت) با توجه به پیشرفت تکنولوژی همانند سایر حوزه‌ها بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ارائه می‌دهد. بهین یاب یکی از جامع‌ترین سامانه های مربوطه به صنایع، معادن و تجارت کشوری است.

خدمات قابل ارائه کاردوک

شرکت کاردوک به صاحبان مشاغل و کارآفرینان در تمامی مراحل انجام پروژه خدمات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در زمینه‌های زیر با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

مشاوره کسب و کار

اصلاح طرح توجیهی و نوشتن طرح توجیهی

انجام تمام امور مربوط به سامانه بهین یاب

عیب یابی پروژه

مکان یابی و اجرای پروژه

دریافت جواز تاسیس صنعتی و پروانه بهره برداری

تامین مالی و دریافت وام

تامین تجهیزات و معرفی دستگاه های مناسب

برای دریافت خدمات از کارشناسان با تجربه کاردوک می‌توانید از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

منبع: صنعت و معدن استان کردستان



:: برچسب‌ها: صنعت و معدن استان کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

بسیاری از افراد با آگاهی از اصول نامه‌ نگاری به راحتی می‌توانند مفاهیم و خواسته خود را به دیگران و سایر سازمان‌های دولتی یا خصوصی انتقال دهند و به هدف شان برسند. نامه نگاری به خصوص در ادارات دارای اصولی است که عدم توجه به آن‌ها ممکن است برای‌تان دردسر ایجاد کرده و یا کارتان را عقب بیاندازد. سپردن این کار به دست افرادی که با چهارچوب‌های اداری آشنایی دارند نیز به شما برای پیشبرد کارهای‌تان کمک می‌کنند. اما اگر خودتان نامه نگاری را فرا بگیرید می‌توانید از آن در هر مکاتبه‌ای استفاده بکنید. مرکز کاردوک علاوه بر برگزاری دوره‌های آشنایی با نامه نگاری به شما مشاوره و خدمات لازم جهت پیشبرد مسیرهای اداری ارائه می دهد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اصول نامه نگاری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 منبع: اصول نامه نگاری

 

 

اصول نامه‌ نگاری

با یادگیری اصول نامه نگاری غیر از نامه‌های اداری می‌توانید برای نوشتن نامه‌های دوستانه، نامه به آشنایان و یا خویشاوندان یک شروع و یک پایان خوب داشته باشید. بنابراین ابتدا لازم است با انواع نامه‌ها، اصول، نحوه انتخاب عنوان و سایر موارد آشنایی پیدا کنید.

 

انواع نامه‌ها

شما قبل از شروع به نوشتن باید در نظر داشته باشید که مخاطب‌تان کیست و چه فرد یا سازمانی قرار است نامه شما را بخواند. عدم توجه به خواننده نامه، محتوای شما را بی‌ارزش و فاقد اعتبار می‌کند. در زیر 5 دسته از انواع نامه‌ها را اشاره کرده‌ایم.

  • نامه اداری و حقوقی
  • نامه خویشاوندی
  • نامه‌های دوستانه
  • نامه‌های کوتاه
  • نامه‌های گویا

 

اصول دقیق نامه نگاری

در دنیای دیجیتال امروزی نامه نگاری نیز دچار تحولاتی شده است. شما با دانستن اصول نامه نگاری به طور مفید می‌توانید از آن‌ها در نامه‌های دیجیتال خود نیز استفاده بکنید.

انتخاب کاغذ مناسب

انتخاب کاغذ مناسب یکی از اصول مهم و کاربردی برای نامه نگاری اداری است. از این رو باید بتوانید کاغذ مناسبی را برای نوشتن نامه‌های خود استفاده کنید. کاغذ شما باید خط دار، تمیز و یک دست باشد. هرگز کاغذی را به دو نیم پاره نکنید تا در آن نامه بنویسید. سایز کاغذ شما باید متناسب با مخاطب یا ارگان مورد نظر باشد. اگر برای نزدیکان خود نامه می‌نویسید باید از کاغذ با سایز کوچکتر و اگر برای افراد در ادارات و شر‌کت‌ها نامه می‌نویسید، باید از کاغذ با سایز بزرگ استفاده کنید.
در مورد نامه‌های دیجیتال نیز اسم کاربری و آدرس صندوق پست الکترونیکی (e-mail) که با آن نامه را ارسال می‌کنید اهمیت دارد.

اصول نامه‌ نگاری | قلم مناسب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نامه نگاری خوب استفاده از قلم مناسب است. قلم شما باید رنگ پس ندهد و رنگ واضحی داشته باشد. از این رو برای نوشتن می‌توانید از روان نویس استفاده کنید. ترجیحاً رنگی که برای نوشتن انتخاب می‌کنید باید مشکی و یا آبی پر رنگ باشد. در نامه های دیجیتال نیز این مورد اهمیت زیادی دارد. اندازه و رنگ حروف را باید طوری انتخاب کنید که به راحتی خوانده شود.

خط خوش و خوانا

هر چقدر دست خط شما زیبا و چشم نواز باشد، خواننده را به خود جلب می‌کند، به خصوص در نامه‌های اداری. از این رو فرد ترغیب می‌شود تا انتهای نامه شما را بخواند. پژوهشگران معتقدند که نوشتن نامه با یک خط زیبا مطلب را برای فرد جذاب‌تر نشان می‌دهد. از این رو سعی کنید با صبر و حوصله بنویسید تا دست خط شما خراب نشود. بنابراین در نامه های دیجیتال نیز از فونت زیبا می توانید استفاده کنید. فونت b nazanin یکی از محبوب‌ترین فونت‌ها در تایپ فارسی است.

اصول نامه‌ نگاری | استفاده از پاکت نامه

بسته بندی نامه‌ به صورت خیلی شیک و تمیز در پاکت نشان دهنده وجهه اجتماعی شماست، چرا که این نشان دهنده احترام به مخاطب است. برای نامه‌های اداری از پاکت‌های نامه رسمی که کاملاً سفید هستند استفاده کنید و برای نامه‌ها دوستانه می‌توانید از پاکت‌های فانتزی و رنگی استفاده کنید. پس در انتخاب پاکت نامه خود دقت داشته باشید.

 

عناوین مهم در اصول نامه‌ نگاری

نام و یاد خدا

در نامه‌های رسمی (به خصوص در ایران) بسیار معمول است که در ابتدای کاغذ سخن خود را با بسمه تعالی آغاز می‌کنند. به کار بردن نام خدا در نامه های مربوط به آموزش و پرورش، وزارت خانه ها، بیمه، دادگستری و سایر ادارات بسیار مرسوم و به نحوی چهارچوب نامه نوشتن می باشد. حال آن که در نامه های دوستانه نوشتن آن کمی عجیب به نظر شاید برسد.

عنوان

در نامه‌های رسمی بعد از نام خدا عنوان را قرار می‌دهند. مثل «درخواست استخدام برای نهاد دولتی». در نامه‌های دوستانه هم باید عنوان درج گردد. به یاد داشته باشید که انتخاب عنوان بسیار اهمیت دارد، چرا که اولین قدم برای جذب مخاطب به خواندن نامه شماست.

سلام و درود

در این قسمت بعد از عنوان چه در نامه‌های دوستانه و چه در نامه‌های رسمی باید با سلام و درود آغاز کنید. می‌توانید نام فردی که قرار است او را مخاطب قرار دهید را درج کنید. در نامه‌های رسمی نام و فامیل فرد مورد نظر را به صورت رسمی و در نامه‌های دوستانه نام فرد را می‌توانید خودمانی‌تر درج کرده و سلام و درود خود را تقدیم آن کنید.

متن

متن نامه باید کلیه نکات مهمی را که شما می‌خواهید به طرف مقابل خود بگویید را در برداشته باشد. متن نامه باید ساده و روان باشد. برای نامه‌های اداری هم بهتر است از کلمات پارسی و با ادبیات بسیار ساده و رسمی منظور خود را برسانید. در نامه‌های دوستانه می‌توانید متن خود را خودمانی‌تر بنویسید.

پایان نامه

پایان نامه شما باید به نوعی خلاصه کلام شما و خداحافظی باشد. برای نامه‌های رسمی می‌توانید پایان نامه خود را با عبارت با احترام و برای نامه‌های دوستانه با عبارت سپاسگزارم آن را به پایان برسانید.

 

نکات مهم در اصول نامه‌ نگاری

1- قواعد گرامری را به طور کامل رعایت کرده و دقت کنید فعل و فاعل را درست و در جای خود قرار دهید.

2- در انتخاب کلمات خود دقت کنید بیش از حد ساده و بیش از حد پیچیده نباشد.

3- در طول نوشتن دائم به خود یادآوری کنید که مخاطب شما چه کسی است.

4- نقطه‌گذاری، گیومه، پرانتز و… را به صورت دقیق در نامه خود مشخص کنید تا مخاطب بداند که در کجا جمله شما به پایان می‌رسد.

 

نتیجه گیری درباره اصول نامه‌ نگاری

یادگیری اصول نامه نگاری به شما کمک می‌کند که بتوانید بهترین نامه‌ها را برای افراد مختلف و نهادهای گوناگون بنویسید. هر چقدر این کار را حرفه‌ای‌تر انجام دهید نتیجه‌ای که از نامه‌ی خود دریافت می‌کنید همانی است که به دنبالش بودید. اصول نامه نگاری حرفه‌ای را باید تمرین کنید تا بتوانید در این کار خِبره شوید. در کنار نامه نگاری با یادگیری مقاله نویسید می توانید در این زمینه تخصص یابید. برای آشنایی با روش مقاله نویسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اصول نامه نگاری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول در خصوص اصول نامه‌ نگاری

سایز کاغذ نامه‌های اداری باید چقدر باشد؟

در نامه‌های اداری می‌توانید بسته به حجم نامه از کاغذ  A4 و A5 استفاده کنید.

آمادگی برای نوشتن نامه‌ چقدر مهم است؟

نخستین مرحله برای هر نوع نوشتن چه اداری و چه غیر اداری آمادگی در نوشتن نامه است. برای نوشتن یک نامه باید هم از نظر فکری و هم از نظر فیزیکی آمادگی لازم را داشته باشید و بعد از آن می‌توانید با آموزش نامه نگاری یک نامه مناسب تهیه نمایید.

 

منبع: اصول نامه نگاری



:: برچسب‌ها: اصول نامه‌ نگاری ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را می توانید در زیر دانلود کنید.

ماده واحده- بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و شش میلیون و سیصد و ده هزار و هفتصد و چهار میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون (۳۶.۳۱۰.۷۰۴۶۲۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال به شرح زیر است:

الف- منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه‌ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی، بالغ بر پانزده میلیون و پنجاه و دو هزار و سیصد و نود و شش میلیارد و یکصد و سیزده میلیون (۱۵.۰۵۲.۳۹۶.۱۱۳.۰۰۰.۰۰۰) ریال شامل:

۲- منابع عمومی بالغ بر سیزده میلیون و هفتصد و بیست هزار میلیارد (۱۳.۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال.

۲- درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی بالغ بر یک میلیون و سیصد و سی و دو هزار و سیصد و نود و شش میلیارد و یکصد و سیزده میلیون ( ۱.۳۳۲.۳۹۶.۱۱۳.۰۰۰.۰۰۰) ریال.

ب- بودجه شرکت‌های دولتی، بانکها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر بیست و دو میلیون و سیصدو چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سیصد و هجده میلیون (۲۲.۳۱۴.۰۷۹.۳۱۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداختها بالغ بر بیست و دو میلیون و سیصد و چهارده هزار و هفتاد و نه میلیارد و سیصد و هجده میلیون (۲۲.۳۱۴.۰۷۹.۳۱۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال است.

فهرست مطالب فایل نخست:

  • تبصره‌های ماده واحده ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۱ – خلاصه بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۲ – خلاصه درآمدها و هزینه های دولت در سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۳ – خلاصه واگذاری و تملک دارایی های سرمایه ای در سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۴ – خلاصه واگذاری و تملک دارایی های مالی در سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۵ – درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی مالی بر حسب قسمت، بخش، بند، اجزا در سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۶ – برآورد اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای بر حسب امور، فصل
  • جدول شماره ۷ – خلاصه بودجه دستگاه های اصلی
  • جدول شماره ۸ – برآورد تملک دارایی های مالی سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۹ – برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۱۰ – منابع و مصارف استان ها در سال ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۱۱- خلاصه کل منابع و مصارف بودجه شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۱-۱۱ بودجه شرکت های دولتی ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۲-۱۱ بودجه بانک ها ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۳-۱۱ بودجه موسسات انتفاعی وابسته به دولت ۱۴۰۱
  • جدول شماره ۱۳- اعتبارات موضوع ماده (۳۰) قانون اجرای سیاست های کلی اصل (۵۵) قانون اساسی سال ۲۵۱۲ ۳۸۲
  • جدول شماره ۱۶- تعرفه درآمدهای موضوع جدول شماره (۶) در سال ۱۴۰۱
  • جدول ۲۱- اعتبارات موضوع پرداخت بدهی قطعی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی (موضوع بند «ی» تبصره (۲))


:: برچسب‌ها: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

بخشنامه سازمان امور مالیاتی موضوع احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور طی نامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۰/۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ توسط رییس کل سازمان امور مالیاتی ابلاغ شد. مفاد اصلی این احکام را می‌توانید در فایل pdf زیر دریافت نمایید.

احکام مالیاتی لایحه بودجه توسط کاردوک

 

منبع: احکام مالیاتی لایحه بودجه 1401



:: برچسب‌ها: احکام مالیاتی لایحه بودجه 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) علمی نوین در عرصه خرید و فروش محسوب می‌شود که تقاضا و توقعات مشتریان را محور اصلی تجارت خود قرار می‌دهد. با وجود رقابت میان عرضه کنندگان محصول یا خدمات، مشتریان به سمت کسانی جذب می شوند که شرایط آن‌ها را به بهترین نحو شناسایی کرده و توجه لازم را به آن‌ها می‌دهد. اگر شما هم به دنبال سودآوری برای شرکت یا مجموعه خود هستید، نمی‌توانید اصول رابطه با مشتری را نادیده بگیرید. بنابراین رضایت و وفاداری مشتری دو هدف ارزشمند در کسب و کار شما باید محسوب شوند. با ما در ادامه مطلب جهت اطلاع از راه‌های رسیدن به این دو هدف همراه باشید. با دریافت مشاوره از مرکز کاردوک نیز می توانید استراتژی های کاری خود را بهبود ببخشید.

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در زمینه کسب و کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

منبع: مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدیریت ارتباط با مشتری به تمام فرایندهای سازمانی که باعث جذب مشتری و حفظ ارتباطی پایدار در بلند مدت شوند، اطلاق می‌گردد؛ در چنین حالتی مشتری به خودی خود موجب بقای سازمان نیز می شود. به بیان دیگر، فرايندها و فناوری‌هایی است كه سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغيب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری به كار می‌گيرد. برای آنکه بتوانید در این زمین موفق باشید باید با اصول مدیریت نیز آشنایی داشته باشید.

هدف CRM چیست؟

هر کدام از مشتریان سلیقه و خواسته‌های به خصوصی دارند که در صورتی که بتوانیم آن‌ها را برآورده و یا حداقل نزدیک به انتظارشان خدمات یا محصول ارائه دهیم، می‌توانیم رضایت مشتری را به بالاترین نمره برسانیم. CRM دقیقا به این منظور ایجاد شده تا ارتباط بین مشتری و شرکت‌ها راحت‌تر شود. مشتریان در این سیستم می‌توانند نظرات و انتظارات خود را انتقال دهند و شرکت‌ها با جمع آوری اطلاعات می‌تواند تغییرات لازم را در بخش‌های مختلف اعمال نماید. برای آشنایی با ارزش طول عمر مشتری کلیک کنید.

چگونه وفاداری مشتری را افزایش دهیم؟

وفاداری مشتری می‌تواند از طریق ارائه قیمت‌های پایین برای محصول یا خدمت مورد نظر، تخفیف های همیشگی برای وفاداران به محصول، فروش‌های ویژه یا تخفیف برای خریدهای چندتایی، افزایش یابد. با انجام این کارها مشتریانتان متقاعد می‌شود که شما هنوز، ارزان‌ترین ارائه کننده محصول یا خدمت در بازار هستید و از توجه و خرید محصولات شرکت‌های دیگر باز داشته می‌شوند. یکی از روش‌های تعریف و اندازه گیری وفاداری مشتری بر پایه طرز فكر و رفتار وی است. در محاسبه وفاداری رفتاری، بسیاری از شرکت های بازاریابی از سه متغیر زمان سپری شده از آخرین خرید، تعداد دفعات خریدها و ارزش مالی خریدها، استفاده می کنند. به این معنی که وفادارترین مشتریان آن‎هایی هستند که امتیاز بالاتری از این مقیاس کسب کنند.

مزایای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

با هدف كسب رضايت مشتريان و بقا در محيط رقابتی، مدیریت ارتباط با مشتری مزایای زیر را برای شما به همراه دارد.

  • كاهش هزينه‌های بازاريابی و فروش
  • مستحكم شدن ارتباط نزديک‌تر و عميق‌تر با مشتری و جلب سريع‌تر و مؤثرتر وی
  • امكان شناسايی الگوهای مصرف مشتری، درک بهتر از نيازمندی‌های وی و پتانسیل‌های موجود برای مشتریان جدید
  • توانايی مدل سازی رفتار مشتری درون واحدهای كاری
  • استفاده از نتایج تجزيه و تحليل اطلاعات مشتری برای تصميم‌گيری تجاری
  • افزايش ميزان وفاداری مشتريان به محصول و خدمات شرکت
  • فراهم كردن شرايط مراجعه مجدد مشتری
  • نظارت و دنبال کردن فرصت های فروش محصول

مراحل مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ارتباط با مشتری باید بر پایه برنامه و استراتژی فروش هر شرکتی تدوین شود. مراحل آن در هشت گام به شرح زیر است. برای آشنایی با بهترین نحوه برخورد با مشتری کلیک کنید.

1-شناسایی اهداف استراتژی این مدل در شرکت به طور مشخص و مشتری محور

2-شناسایی ضعف‌ها و چالش‌های بنیادین موجود در تیم کاری شرکت در بخش‌های مختلف مثل بازاریابی و….

3-طراحی مسیری که مشتری از آشنایی با محصول شما تا خرید آن طی می کند

4-تحلیل کانال‌های کسب شناخت از محصول و چگونگی تماس با آن‌ها

5-تنظیم و مرتب سازی ارتباطات درون سازمانی متناسب با مدیریت ارتباط با مشتری

6-خلق فرآیند برای جریان کاری ساده و موثر در کل شرکت

7-تصمیم‌گیری در مورد تعریف نمایشگرهای کلیدی عملکرد جهت اندازه گیری میزان موفقیت اهداف

8-توسعه و تدوین فرآیند کلی برای بکارگیری نیروهای جدید جهت وظایف جدید آتی.

مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی چیست؟

امروزه مدیریت ارتباط با مشتری به مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی تبدیل شده است؛ یعنی به جای تمرکز صرف به تراکنش های مشتری بر تعاملات مشتری به ویژه در رسانه های اجتماعی نیز توجه می شود. با ورود اینترنت روش های ارتباطی دچار تغییراتی شده است، بنابراین مشتریان نیز رفتار خود را به صورت آنلاین تغییر می دهند. در دنیای ارتباطات، مشتریان آنلاین توقع دارند اطلاعات محصول به محض تقاضا در اختیارشان باشد. آن‌ها اطلاعات مربوط به محصول را در شبکه های اجتماعی با همسالان، آشنایان یا حتی افراد ناشناس به سرعت تسهیم می‌کنند. جالب است بدانید که مشتریان آنلاین امروزه، به همسالان خود بیش از شرکت‌ها اعتماد دارند. برای آشنایی با نحوه برخورد با مشتریان ناراضی کلیک کنید.

تغییر و تحولات در آینده

مدیریت ارتباط با مشتری امروزه می تواند تعداد محدودی از داده های مربوط به مشتری مثل تاریخ تولد و رنگ مورد علاقه لباس را ذخیره کند. این داده ها به شناخت بهتر مشتری، نیازها و علائق‌اش کمک می‌کند. اما به مرور شرکت‌ها می توانند از این داده ها برای شکل دادن روابطی شخصی‌تر با مشتریانشان استفاده کنند که این امر منجر به افزایش وفاداری مشتری می‌گردد. موارد دیگری که از تغییرات کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری در آینده قابل انتظار است به شرح زیر می‌باشد:

  • تنظیم و تدوین فروش، بازاریابی و خدمات مشتری تسهیل می شود.
  • مشوق ها برای حفظ و بقای مشتریان افزایش می یابد.
  • فراهم سازی نیازمندی های طرفداران برند به طور روزافزونی قابل اهمیت خواهد شد.
  • افزایش رقابت تداوم خواهد داشت.
  • استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، مناسب تر و راحت تر خواهد بود.
  • شخصی سازی خدمات و محصولات به ویژه در حوزه بازاریابی مهم تر و ساده تر خواهد گردید.

برای ثبت نام یا دریافت مشاوره در زمینه کسب و کار می توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.  

 

 

منبع: مدیریت ارتباط با مشتری



:: برچسب‌ها: مدیریت ارتباط با مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()