نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید آداپتور با هدف امکان سنجی اقتصادی، فنی، بازار و … تولید یک منبع تغذیه طراحی و نوشته می شود. آداپتور وسیله ای است که ولتاژ بالا برای استفاده در دستگاه های حساس الکترونیکی را کاهش می دهد. جریان و ولتاژ دارای گونه های مختلفی می باشند و آداپتورها جریان و ولتاژ برق متناوب AC را به ولتاژ خطی مستقیم و پایدار DC تبدیل می کنند. این عمل در باطری ها نیز اتفاق می افتد اما از نظر اقتصادی استفاده از آداپتورها توجیه اقتصادی بیشتری دارید. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید آداپتور می باشید، جهت بررسی تمامی جوانب طرح تولید آداپتور تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید آداپتور

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید آداپتور ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید باطری موتور سیکلت به منظور تولید باطری های مناسب برای تامین انرژی مورد نیاز جهت استارت زدن موتور سیکلت و به حرکت درآمدن آن مورد بررسی قرار می گیرد. موتور سیکلت از وسیله های تقلیه پرکاربرد است که امروزه شاهد استفاده بسیاری از مردم از آن می باشیم. یکی از قطعات لازم و ضروری در موتور سیکلت ها، باطری آن ها می باشد که از قطعات مصرفی است؛ به طوری که هر موتور سیکلت در هر دو سال نیازمند یک باطری جدید است. در صورتی که مایل به فعالیت و سرمایه گذاری در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید باطری موتور سیکلت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید باطری موتور سیکلت

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید باطری موتور سیکلت ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید روان کننده بتن با هدف تولید محصولی برای روان کردن بتن که از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است، طراحی و نوشته می شود. از بتن به عنوان دومین ماده پر مصرف در دنیا برای ساخت اسکلت ساختمان ها استفاده می شود. روان کننده بتن نیز مهم ترین مواد افزودنی بتن می باشد که میزان مقاومت و کارایی بتن را افزایش می دهد. کارکرد روان کننده بتن به گونه ای است که بدون اینکه نیاز به تغییر نسبت آب و سیمان باشد، اسلامپ بتن را افزایش می دهد. تولید روان کننده در روش های خاصی انجام می شوند و بسیار اهمیت دارد که پس از پروسه تولید، روان کننده از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد. از غلظت های مختلف روان کننده بتن برای پروژه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید روان کننده بتن هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید روان کننده بتن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید روان کننده بتن

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید روان کننده بتن ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در کرج را می‌نویسد؟

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی کرج

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توليد طلا و نقره از طريق بازيافت ضايعات الكترونيکی به منظور بازیافت صحیح ضایعات الکترونیکی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست و سلامتی انسان ها و همینطور تولید طلا و نقره طراحی و نوشته می شود. تاکنون این فرآیند مهم در کشور ما به صورت رسمی دارای ظرفیت تولید نبوده است. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح توليد طلا و نقره از طريق بازيافت ضايعات الكترونيکی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح توليد طلا و نقره از طريق بازيافت ضايعات الكترونيکی

 

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توليد طلا و نقره از طريق بازيافت ضايعات الكترونيکی ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی تولید آینه به منظور امکان سنجی محصول از جنبه های مختلف مالی و اقتصادی، فنی، سیستمی، بازار و … طراحی و نوشته می شود. آینه ها از محصولاتی هستند که ساده ترین نوع آن آینه های تخت می باشد که تمامی افراد در طول روز بارها از آن استفاده می کنند. سرمایه گذاری در زمینه تولید آینه های مختلف اعم از آینه های تخت، آینه های کروی، آینه های شیشه ای، آینه های شلمجی و … نیازمند بررسی اولیه است. در صورتی که مایل به فعالیت در زمینه تولید آینه می باشید، می توانید برای کسب اطلاعات پیرامون طرح تولید آینه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید آینه

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید آینه ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

جواز کسب تعویض روغن به چه کسانی اعطا می‎‌شود؟ امروزه تنوع شغلی درجامعه به گونه ای است که فرد می تواند بنا به سلیقه و علاقه خود مشغول به کار در رشته‌های مختلف شغلی شود. اما برای کار در اکثر رشته‌های شغلی می‌بایست ابتدا جواز کسب دریافت شود. جواز کسب سندی است که اطلاعات کامل فرد متقاضی و واحد صنفی او در آن ذکر شده و در واقع مجوز فعالیت او در آن رشته شغلی به حساب می‌آید.  در ادامه قصد داریم در خصوص نحوه دریافت جواز کسب یکی از رسته‌های شغلی با عنوان تعویض روغن توضیحات مفصلی را خدمت‌تان ارائه دهیم، با ما همراه باشید و برای گرفتن پروانه کسب کلیک کنید.

برای دریافت جواز کسب با کمترین دردسر می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: جواز کسب تعویض روغن

 

 

 



:: برچسب‌ها: جواز کسب تعویض روغن ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

آیا طرح تولید سرنگ توجیه اقتصادی دارد؟ در سال 2018 اندازه بازار مالی سرنگ‌های پیش ساخته به نقل از سایت گلوبال مارکت اینسایتس 4.9 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش‌بینی می‌شود از سال 2019 تا 2025 شاهد نرخ رشد سالیانه 10.7درصدی نیز باشد. با وجود شرایط اپیدرمی کرونا در جهان باید این پیش‌بینی مورد تجدیدنظر قرار گیرد. توسعه محصول با کیفیت برتر ناشی از ارتقا سطح و پیشرفت‌های تکنولوژیکی منجر به رشد بیشتر بازار در سال‌های آینده نیز می‌شود. پیشرفت در زمینه روش درمانی و روش‌های پرکردن سرنگ‌ها و حفظ خواص و استریل بودن سرنگ‌های از پیش پر شده، مصرف این محصول را افزایش داده است. بنابراین، محصولات پیشرفته در این صنعت به لحاظ فناوری و رشد بازار طی سالهای آینده بیشتر تقویت می‌شود. در ادامه خلاصه ای از طرح توجیهی انواع سرنگ ها را آورده ایم. جهت ارائه سفارش و یا مشاوره در زمینه نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید سرنگ

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید سرنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

تهیه طرح تولید ایزوگام و سرمایه گذاری در این بخش آیا توجیه اقتصادی دارد؟ عایق‌کاری یکی از ابزارهای مهم موثر در نفوذ ناپذیرکردن رطوبتی سازه‌های عمرانی است. ایزوگام نه تنها منجر به کاهش مصرف انرژی می‌شود؛ بلکه مشکل ایجاد ایزولاسیون سازه نسبت به معضل نم و رطوبت را برطرف می‌نماید. این کاربرد و استفاده در اقلیم‌های مرطوبت بسیار حساس‌تر بوده و تکنولوژی تولید را به سمت تولید عایق‌های پیش ساخته (ایزوگام) هدایت نموده است. این گونه با استفاده از تولید انبوه قیمت تمام شده مناسب و رقابتی را ایجاد می‌نماید. به علاوه با استاندارد سازی کیفی محصولات و استفاده از مواد اولیه مشتقات نفتی و قیر و کانی‌های معدنی مواد شیمیایی جهت عایق‌بندی سازه استفاده می‌شود. در ادامه خلاصه ای از طرح توجیهی تولید عایق های رطوبتی از پشم شیشه را شرح داده‌ایم. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید ایزوگام

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید لامپ های خودرو به منظور امکان سنجی اقتصادی و مالی، فنی، بازار، سیستمی و … محصول مورد بررسی طراحی و نوشته می شود. برای خودروهای مختلف انواع لامپ های خودرو طراحی و تولید شده اند که برخی مناسب برای استفاده در نور روز و برخی برای رانندگی در طول شب و یا روزهای بارانی و مه آلود مناسب و الزامی هستند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید لامپ های خودرو تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید لامپ های خودرو

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید لامپ های خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی تولید اتو برقی به منظور تولید دستگاهی در جهت صاف کردن و رفع چین و چروک های موجود بر روی لباس، پارچه، پرده و … طراحی و نوشته می شود. در سه دهه قبل از اتوی ذغالی به منظور صاف کردن لباس ها و از بین بردن چین و چروک های روی آن استفاده می شده است؛ اما این اتو ها گازهای سمی از خود ساطع می کردند که برای سلامتی انسان مضر بودند. با پیشرفت در زمینه صنعت برق، اتوهای برقی، کم کم جای اتوهای ذغالی را گرفتند و امروزه کم تر خانه ای را می توان پیدا کرد که در آن اتو وجود نداشته باشد. فرآیند تولید اتو برقی چندان پیچیده نیست و می توان با یک امکان سنجی اصولی و درست، قدم در راه تولید آن و رسیدن به بازدهی بالا گذاشت. در صورتی که شما نیز علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید اتو می باشید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید اتو برقی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید اتو برقی

 

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید اتو برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

ترک شغل کارکنان آن هم به صورت دسته جمعی می تواند هزینه های گزافی برای کارفرما به بار بیاورد. یکی از وظایف مهم مدیران، مدیریت نیروی انسانی است. همان قدر که نیروی متخصص می تواند برای ارگانی سودآوری داشته باشد، از دست دادن او نیز زیان بار خواهد بود. از طرفی دیگر ترک شغل تصمیم بزرگی برای یک کارمند است و اغلب چیزی نیست که فرد به دنبال آن باشد. اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود افراد از منبع درآمدی خود بگذرند و بخواهند شغل‌شان را ترک کنند. در ادامه به وظایف کارفرمایان برای حفظ کارمندان اشاره کرده ایم.  برای دریافت مشاوره شغلی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ترک شغل کارکنان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره  02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: ترک شغل کارکنان

 

 

 



:: برچسب‌ها: ترک شغل کارکنان ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

آلياژهای پليمری بدست آمده از اختلاط پليمرها سبب دستیابی به طيف وسيعی از خواصی می‌شود كه به تنهايی نمی‌توان آن را از هر جزء پلیمر موجود در آلیاژ به تنهایی کسب نمود. در میان پليمرهای توليدی، پلی‌كربنات‌ها كاربردهای وسيعی در صنايع دارند. قيمت نسبتاً زیاد و محدودهای تكنولوژيکی توليد آن توجه به آلیاژهای پلیمری ارزان‌تر با خواص مطلوب را ضروری ساخته است. در این راستا استفاده از ABS به منظور كاهش قيمت تمام شده در اختلاط با پلی كربنات و همچنين تقويت برخی از خواص آن در محصولات توليدی، يكی از نيازهای اساسی صنایع پليمری محسوب می‌شود. در ادامه خلاصه ای از طرح تولید آلیاژ‌های پلیمری آورده شده است،

 

 

منبع: طرح تولید آلیاژ پلیمری

 

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید آلیاژ پلیمری ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی تولید استئارات کلسیم به منظور امکان سنجی تولید محصول در زمینه های مختلف اقتصادی و مالی، بازار، فنی و … نوشته می شود. استئارات کلسیم پودری سفید رنگ و پفکی می باشد که در صنایع مختلف به عنوان افزودنی و یا روان کننده، کاربرد بسیاری دارد. استئارات کلسیم حاصل واکنش اسید استئاریک با آهک هیدراته (هیدروکسید کلسیم) در دمای بالا می باشد که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح توجیهی تولید استئارات کلسیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید استئارات کلسیم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید استئارات کلسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

ظرفیت تولید جهانی انيدريد فتالیک در سال 2018 بالغ بر 5.87 میلیون تن بوده است و پیش بینی می‌شود تا سال 2023 اندکی افزایش یابد و به بیش از شش میلیون تن برسد. انيدريد فتالیک به اختصار با نماد PA مشخص می‌شود. برای اولین بار با فرایند اكسيداسيون نفتالين تولید شد، این ماده از مهم‌ترين مشتقات تولید روغن‌های نرم‌كننده و رزين‌های پلی‌استر و پیگمنت‌های رنگ هستند. تکنولوژی تولیدPA به مرور با رشد صنعت و تحقیق و توسعه جهت بهینه‌سازی فرایندهای تولید تغییر کرده و روش‌های جایگزین اكسيداسيون نفتالين در فاز مايع با كاتاليست جيوه و در محيط اسيدی با فرایند توليد اكسيداسيون نفتالين يا ارتوزايلين در فاز گازی درمعرض جريان هوا و کاتالیست اكسيد واناديم و دی اکسید تیتانیم جايگزين گردید. اینگونه امکان تولید افتصادی‌تر و با درجه خلوص و کیفیت بالاتر فراهم شد. در ادامه خلاصه ای از امکان‌سنجی تولید این ماده در ایران آورده شده است. جهت اطلاع از سایر طرح توجیهی‌ها کلیک کنید.

 

 

منبع: تولید انيدريد فتالیک

 



:: برچسب‌ها: تولید انيدريد فتالیک ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید دستمال مرطوب برای تولید دستمال های لطیف که حاوی رایحه خاصی هستند، طراحی و نوشته می شود. این دستمال ها دارای لوسیون های مخصوص و مناسب پوست می باشند که می توانند چربی ها و آلودگی ها را از روی آن پاک کنند. انواع دیگر این محصول آغشته به مواد پاک کننده و سیلیکونی است که برای پاک کردن داشبورد اتومبیل، کنسول، قطعات چرمی و … نیز مناسب می باشد. بسته بندی این دسته از دستمال های مرطوب به گونه ای است که به مرور زمان، رطوبت در داخل بسته باقی می ماند و از بین نمی رود. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، جهت اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید دستمال مرطوب تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح تولید دستمال مرطوب

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید دستمال مرطوب ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

در این مقاله خلاصه ای از طرح توجیهی سامانه پیک اکسپرس موتوری تلفنی و آنلاین آورده‌ایم. سامانه‌های تلفنی و آنلاین حمل و نقل موتوری با قابلیت ردگیری محوله‌ها ضمن تامین امنیت و تضمین سلامت مرسولات، سرعت و کیفیت انجام خدمات را بسیار بالا برده و هزینه ارسال و دریافت محموله‌ها را نیز در شهرهای پرجمعیت کاهش می‌دهد. حمل سریع و تضمینی به یکی از نیازهای مبرم حوزه تجارت، صنایع و خانوارهای جامعه شهری جهت تامین سریع کالا و خدمات مورد نیاز در زمانی کوتاه و با هزینه کم تبدیل شده است. اما همچنان نیاز به برآورد این طرح جهت اجرا وجود دارد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات نوشتن طرح توجیهی به کارشناسان کاردوک اعتماد نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح های توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی راه اندازی سامانه پیک اکسپرس موتوری تلفنی و آنلاین

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی راه اندازی سامانه پیک اکسپرس موتوری تلفنی و آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید لباس های زیر و راحتی با توجه به صادرات و واردات پوشاک در دنیا و ایران نشان از جذابیت اقتصادی بالای این تجارت دارد. میانگین مصرف  پوشاک و کفش خانوارهای ایرانی در سال 1397 براساس اطلاعات مرکز آمار ایران بیش از یک میلیون بیست و دوهزار تومان در مناطق شهری بوده است. پوشاک زیر مردانه زنانه و بچه‌گانه بدلیل تماس مستقیم با پوست و تاثیر آن بر سلامتی انسان به عنوان بخش لاینفک مصرف مستمر و کم دوام‌تر دارای تنوع زیادی در طرح و نقش و مدل هستند. صنعت تولید پوشاکِ زیر پتانسیل مناسبی برای اشتغال نیروی انسانی ماهر بصورت سری کاری دارد، لذا ضروری است در این صنعت ضمن برنامه‌ریزی تولید بازار محور، به پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت و نظارت فرایندها از زنجیره تامین تا بازار و برندسازی در سطح ملی و بین‌المللی توجه ویژه‌ای کرد. در ادامه خلاصه ای از طرح تولید انواع لباس های زیر آورده ایم. جهت مشاهده شرایط نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح های توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید لباس های زیر

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید لباس های زیر ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید نخ فرش به منظور تولید نخ مناسب برای بافندگی انواع فرش ها طراحی و نوشته می شود. صنعت فرش در کشور ایران دارای سابقه هزاران ساله است و از مهم ترین پتانسیل های کشور برای ایجاد اشتغال و ارزش افزوده می باشد. محصول مورد بررسی در این طرح شامل انواع نخ هایی است که در قالی و گلیم ها استفاده می شود. برای تولید فرش می توان از طیف گسترده ای از الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده نمود. نخ فرش های دستباف عمدتا از پنبه و پشم و نخ فرش های ماشینی عمدتا از پلی استر، اکرلیک و نایلون تشکیل شده است. کیفیت نهایی فرش بافته شده، کاملا وابسته به کیفیت نخی است که در بافتن آن مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح تولید نخ فرش تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح تولید نخ فرش

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید نخ فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

از چه زمانی طرح راه اندازی سامانه های اینترنتی مورد توجه قرار گرفت؟رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات تمامی اشخاص، شرکت‌های بخش خصوصی و نهادهای دولتی را وادار کرده است که جهت معرفی و ارایه خدمات مرتبط با کالا و یا خدمات از طریق سایت های خود  در  بستر اینترنت   استفاده نمایند اینترنت با تبدیل ارتباطات محدود محلی و مستقیم به ارتباطات بیست و چهار ساعت نامحدود مجازی و جهانی، تمامی کسب و کارها و فعالیت‌های خدماتی، تولید، فرهنگی، ورزشی و اطلاع رسانی را مشتاق به استفاده از بستر خود نموده. سیمای سنتی تمامی کسب و کارها را با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییر داده است. این بستر زمینه‌ای مناسب را برای دارندگان سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی فراهم کرده است. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی راه اندازی سامانه های اینترنتی را شرح داده‌ایم. برای دیدن انواع طرح توجیهی های نوشته شده توسط کارشناسان کاردوک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح های توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح راه اندازی سامانه های اینترنتی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح راه اندازی سامانه های اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

امکان سنجی سیستمی همراه با امکان سنجی های مالی و اقتصادی انجام می شود و در بردارنده پارامترهایی است که در نرم افزارهای مربوطه وارد می شود که می توانیم به کمک آن از میزان توجیه پذیری یک پروژه مطلع شویم. امکان سنجی به تجزیه، تحلیل و ارزیابی پتانسیل های یک پروژه بر اساس مطالعات پایه ریزی شده و تحقیق های انجام شده، گفته می شود. نتیجه امکان سنجی، عملی بودن و یا نبودن یک پروژه می باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون امکان سنجی سیستمی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: امکان سنجی سیستمی

 

 



:: برچسب‌ها: امکان سنجی سیستمی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

بسته بندی عسل با توجه به نیاز بازار و حضور در بازار رقابتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در طرح بسته بندی عسل طبیعی، تمامی جوانب پروژه جهت دارا بودن توجیه اقتصادی و نحوه اجرای پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرد. بر اساس آخرین آمار وزارت جهاد کشاورزی ایران به لحاظ رتبه‌بندی تعداد کلونی‌ها و میزان تولید عسل در زمره چند کشور اول دنیا است. در ایران متوسط تولید عسل به ازای هر کلونی حدود 11تا12 کیلوگرم عسل در سال می‌باشد که در قیاس بین‌المللی شرایط مناسبی ندارد، چرا که در کشورهای پیشرفته متوسط تولید بالای 30 کیلوگرم از هر کلونی است. ایران از نظر میزان تولید در جایگاه دهم و از نظر تعداد کلونی در جایگاه هفتم دنیا را دارد و با این مقدار تولید تنها 5درصد تولید دنیا را در دست دارد.

با توجه به بررسی‌های به عمل آمده تولید و بسته‌بندی عسل توجیه اقتصادی داشته و محل مناسبی جهت سرمایه‌گذاری است. در ادامه خلاصه‌ای از طرح‌توجیهی بسته‌بندی این محصول ارائه شده است. جهت مشاهده مشخصات طرح توجیهی های کاردوک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح های توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

 

منبع: طرح بسته بندی عسل

 

 



:: برچسب‌ها: طرح بسته بندی عسل ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

برای انجام مطالعات و نگارش طرح توجیهی صنایع نساجی و پوشاک لازم است که مطالعات در سه بخش؛ بازار، فنی و اقتصادی در طرح توجیهی به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد. به همین دلیل در این مقاله به بررسی نحوه امکان سنجی پروژه های صنایع نساجی و پوشاک می پردازیم و تعدادی از طرح های انجام شده توسط تیم کاردوک در این حوزه را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید البسه و پک های یکبار مصرف بیمارستانی

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید البسه و پک های یکبار مصرف بیمارستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

جرایم مالیاتی در کنار اصل مالیات برای بسیاری از مودیان هزینه‌ای اجباری به نظر می‌رسد. مالیات در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به عنوان بزرگ‌ترین منبع درآمد در مقابل خدماتی است که به شهروندان ارائه می‌شود. در کشوری مانند ایران علاوه بر مالیات درآمد نفتی نیز وجود دارد، به همین دلیل در مقایسه با سایر کشورها، مقدار و نحوه دریافت مالیات کمی تفاوت دارد. در این میان برخی از صنایع و تولیدی ها نیز مشمول بخشودگی‌های مالیاتی نیز هستند. در چنین شرایطی قانون نیز از تولیدکنندگان و کسب و کارها حمایت لازم را به عمل آورده و شما نیز با اطلاع از قوانین می‌توانید با خیال آسوده فعالیت خود را داشته باشید.

 

 

منبع: جرایم مالیاتی

 

 



:: برچسب‌ها: جرایم مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

امکان سنجی فنی

امکان سنجی فنی چیست؟ منظور از امکان سنجی فنی بررسی منابع فنی و تخصص لازم برای برآورده ساختن الزامات یک پروژه می باشد. هدف از امکان سنجی، ارزیابی عملی بودن و یا نبودن یک پروژه پیشنهادی است که در یکی از بخش های آن به امکان سنجی فنی به منظور بررسی منابع فنی مورد نیاز برای انجام پروژه پرداخته می شود. امکان سنجی فنی جهت بررسی منابع فنی مورد نیاز در کنار امکان سنجی اقتصادی به سرمایه گذاران ارائه می شود تا با بررسی زمانبندی، سرمایه مورد نیاز و … برای شرکت در یک پروژه متقاعد شوند. معمولا در مطالعات امکان سنجی فنی به موضوعاتی شامل ظرفیت طرح، فرآیند تولید، مشخصات دانش فنی تولید، پیش بینی تولید و فروش، کنترل کیفیت، ملاحظات زیست محیطی، پیش بینی تولید، برنامه زمان بندی اجرای طرح و … پرداخته می شود. در ادامه اطلاعات تکمیلی امکان سنجی فنی را ارائه کرده ایم.

 

 

منبع: امکان سنجی فنی

 



:: برچسب‌ها: امکان سنجی فنی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی تولید پرلیت به منظور فرآوری نوعی سنگ آتشفشانی از نوع سیلیکات طراحی و نوشته می شود. در پرلیت به موجب منجمد شدن گدازه های آتش فشانی، مقداری آب در آن ها ذخیره می شود که در دمایی میان 400 تا 1300 درجه سانتی گراد از داخل آن حارج می شود و در نهایت ماده سفید رنگ به نام پرلیت ایجاد می گردد. امروزه پرلیت دارای کاربردهای گسترده ای در صنعت های مختلف شامل صنعت کشاورزی و پرورش گل و گیاه، گلخانه، ساختمان سازی و بتن، ریخته گری، فیلتراسیون، سنگشور کردن پارچه های جین و … می باشد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید پرلیت می باشید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح توجیهی تولید پرلیت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. به شما جهت شروع کار و طرح توجیهی خدمات ارائه دهند. در ادامه خلاصه ای از طرح تولید چیپس آورده شده است.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح های توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید پرلیت

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید پرلیت ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

مطالعات امکان سنجی محصول چیست؟ پیش نیاز ضروری برای ایجاد یک کسب و کار، امکان سنجی محصول می باشد. بنابراین هر فردی باید قبل از شروع یک پروژه و یا کسب کار، ابتدا به امکان سنجی محصول از جنبه های مختلف مالی، بازار، فنی و … بپردازد تا تمامی جوانب برای او آشکار شود. به واسطه طرح توجیهی و یا امکان سنجی محصول، سرمایه گذاران می توانند متوجه شوند که آیا طرح پیشنهاد شده می تواند ایده مناسبی برای شروع یک کسب و کار باشد یا خیر. برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون امکان سنجی محصول تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: امکان سنجی محصول

 

 



:: برچسب‌ها: امکان سنجی محصول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی تولید باطری های خورشیدی به منظور بهره برداری از یک منبع انرژی پاک و تجدیدپذیر طراحی و نوشته می شود. یکی از بحران هایی که افراد در سراسر جهان با آن مواجه هستند، بحران کمبود انرژی می باشد. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا با استفاده از انرژی خورشید، برق تولید کنند. خورشید به عنوان یک منبع انرژی که پتانسیل نامحدودی دارد، شناخته می شود و می توان با استفاده درست از آن بسیاری از مسائل مرتبط با انرژی را پاسخگو بود. در همین راستا تولید و استفاده از باتری های خورشیدی رواج پیدا کرده است که می توان با استفاده از آن ها در طول روز از نور خورشید استفاده کرد و مازاد انرژی تولید شده را ذخیره نمود. در صورتی که شما نیز علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید باطری های خورشیدی هستید، برای دریافت اطلاعات تکمیلی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید باطری های خورشیدی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید باطری های خورشیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()